شناسهٔ خبر: 55131525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

انتقال لواندوفسکی به بارسا نهایی شد ؛ آبی اناری بر تن مرد لهستانی

صاحب‌خبر -

انتقال لواندوفسکی به بارسا نهایی شد تا سرانجام مرد لهستانی به خواسته خود برسد و فصل آینده لباس آبی اناری بارسلونا را به تن کند.

به گزارش انصاف ورزشی، سرانجام و با اعلام هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و همچنین اولیور کان مدیر اجرایی این تیم، انتقال روبرت لواندوفسکی به باشگاه بارسلونا تایید شد.

هربرت هاینز در این باره اعلام کرد:

«ما با بارسلونا به توافق شفاهی رسیدیم. خوب است که همه طرف‌های قرارداد شفافیت داشته باشند. رابرت لواندوفسکی بازیکنی فوق العاده است و او همه چیز را با ما به‌دست آورد. ما فوق العاده از لواندوفسکی متشکریم»

همچنین کان اسطوره بایرن و مدیر اجرایی حال حاضر این باشگاه اعلام کرد:

«دو ماه پیش نه پیشنهادی برای روبرت لواندوفسکی و نه گزینه های دیگر داشتیم، اما از آن زمان اوضاع خیلی عوض شده. حالا با باشگاه بارسلونا برای لواندوفسکی به توافق رسیده ایم. با این وجود، تا الان فقط به صورت شفاهی بوده و وضعیت قرارداد همچنان نامعلوم است.»

رقم انتقال لواندوفسکی به بارسا 45 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش خواهد بود

انتقال لواندوفسکی به بارسا نهایی شد ؛ آبی اناری بر تن مرد لهستانی انتقال لواندوفسکی به بارسا نهایی شد

به هرروی روبرت لواندوفسکی برنده‌ی کفش طلا و عنوان بهترین بازیکن سال فیفا در فصل پیش که به اعتقاد بسیاری استحقاق بیشتری از مسی برای دریافت توپ طلا داشت، حالا و بعد از 8 سال پرافتخار از بایرن مونیخ جدا شد و به بارسلونا اسپانیا پیوست.

نکته جالب آنکه لواندوفسکی سالها رویای بازی در رئال مادرید را در سر می‌پروراند و حالا باید دید مرد 34 ساله لهستانی چه عملکردی را در باشگاه کاتالونیایی از خود به جا خواهد گذاشت.

حالا به نظر می‌رسد لوا پس از این انتقال به اردوی بارسا در آمریکا اضافه خواهد شد

انتهای پیام

نظر شما