شناسهٔ خبر: 55129256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

فردا تصمیم نهایی درباره سرمربی گرفته می شود

اصولی گفت: فردا درباره وضعیت سرمربی تیم ملی تصمیم گیرس مس کنیم.

صاحب‌خبر -

احسان اصولی، عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در رابطه با وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: هفته پیش جلسه‌ای با اعضای هیات رییسه و آقای اسکوچیچ داشتیم و فردا صبح (یک‌شنبه) نیز جلسه دیگری داریم و توضیحات اعضای کمیته فنی را می‌شنویم.

اصولی گفت: بعد از آن به جمع‌بندی می‌رسیم. امیدوارم فردا به نتیجه برسیم. بعد از جلسه پاسخگو خواهم بود و نتیجه جلسه هیات رییسه را اعلام می‌کنم. ابتدا باید درباره تغییر کردن یا نکردن سرمربی فدراسیون به نتیجه برسیم.

او ادامه داد: اعضای هیئت رییسه به طور مستقیم تاکنون تصمیم قطعی نگرفته‌اند و اعضای کمیته فنی هم بررسی‌شان را انجام داده‌اند. اجازه دهید در فاصله باقی مانده تا جام جهانی فضای همدلی و وحدت وجود داشته باشد و به هدف مشترک‌مان یعنی موفقیت کشورمان در جام جهانی برسیم. از گمانه‌زنی‌ها پرهیز کنید. ما هم این حساسیت را درک می‌کنیم و براساس این حساسیت کار را پیش می‌بریم.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بعد از جام جهانی فرصت کافی برای نقد کردن وجود دارد. باتوجه به وقت کم و تصمیمی که فردا گرفته می‌شود، حمایت کنیم و به سمت همدلی برویم که به نفع تیم ملی است. مکانیزم تصمیم‌گیری همیشه این‌گونه بود که کمیته فنی بررسی می‌کرد و هیات رییسه این تصمیم را بررسی و در نهایت نتیجه را اعلام می‌کرد. ما خارج از چارچوب اساسنامه صحبت نمی‌کنیم و براساس اساسنامه اقدام خواهیم کرد. هنوز تغییری اتفاق نیفتاده است و فردا قرار است خدمت کمیته فنی باشیم و در نهایت نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره انتخاب مربی جایگزین داخلی یا خارجی گفت: فردا این مساله هم بررسی می‌شود و در نهایت تصمیم‌گیری می‌کنیم. شاید هم به نتیجه نرسیم، اما تلاش می‌کنیم تصمیم‌گیری و جمع‌بندی کنیم.

اصولی درباره تکلیف ریاست فدراسیون بیان کرد: طبق اساسنامه سرپرست به کارش ادامه می‌دهد و تمام وظایف ریاست فدراسیون را دارد. تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب سرمربی‌ها طبق اساسنامه هیئت رییسه است و این هیات رییسه هشتم شهریور تغییر نخواهد کرد.

او درباره صحبت‌هایی مبنی بر این‌که پرداخت بودجه کمکی به فدراسیون منوط به انتخاب مربی ایرانی خواهد بود؟ گفت: این مساله را تکذیب می‌کنم. روشن و صریح می‌گویم چنین مساله‌ای را تکذیب می‌کنم.

نظر شما