شناسهٔ خبر: 55104040 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ماجرای حقوق 150 هزار تومانی عطایی در تیم ملی والیبال

محمدرضا داورزنی درباره ادعای مصطفی کارخانه درباره حقوق روزانه و 150 هزار تومانی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ محمدرضا داورزنی درباره حقوق ناچیز بهروز عطایی در تیم ملی والیبال می‌گوید از زمان یزدانی خرم سرمربیان ملی حقوق ناچیزی دریافت می کنند. البته او این رقم 150 هزار تومان را تایید نکرده است.

چند روز پیش بود که مصطفی کارخانه یک مصاحبه پر سر و صدا انجام داد و مدعی شد که سرمربی تیم ملی والیبال ایران یعنی بهروز عطایی روزانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می کند. کارخانه همچنین با اشاره به دریافتی بالای ولادیمیر آلکنو به این سرمربی روس نیز حمله کرد؛ البته پیشکسوت والیبال ایران خیلی زود بابت این ادعاها عذرخواهی هم کرد.

در همین راستا محمدرضا داورزنی که امروز در برنامه ورزشگاه حاضر شده بود ادعای کارخانه واکنش نشان داد و گفت: "از گذشته و زمان ریاست مرحوم یزدانی خرم یک اشلی وجود داشته و بر اساس آن سرمربیان تیم ملی حقوق جزئی دریافت می‌کردند که با گذشت زمان این مبلغ چند برابر شده است. این مبلغ با چیزی که مربیان در لیگ ها می گیرند اصلاً قابل قیاس نیست."

گفتنی است مصطفی کارخانه چند روز پیش در این باره گفته بود: ما الان هفتم شدیم و سال قبل با مربی‌ای که ۲۰-۳۰ میلیارد هزینه کردیم دوازدهم شدیم. با مربیگری عطایی که روزی ۱۵۰هزار تومان می‌گیرد صعود کردیم! یک کارگر حقوقش از سرمربی تیم ملی بالاتر است. به نظرم بالانسی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای مربی‌های تیم ملی‌ می‌تواند به وجود آورد انگیزه است.

نظر شما