شناسهٔ خبر: 55090992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

آیا درب ضد سرقت می تواند امنیت کامل را برای ساختمان شما فراهم آورد؟

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

درب های ضد سرقت را می توان از مهم ترین ابزارهای امنیتی مورد نصب در ساختمان ها دانست. با نصب درب ضد سرقت هم امنیت منزل شما افزایش می یابد و هم نمای ساختمان شما بسیار شیک و زیبا می شود. اما در هنگام خرید این محصولات دقت نمایید که حتما دربی اصل و مقاوم خریداری کنید. خرید یک درب تقلبی نه تنها موجب افزایش امنیت ساختمان شما نمی شود بلکه این درب ها بسیار راحت تر از درب معمولی باز و منزل شما مورد سرقت قرار می گیرد. توصیه می شود برای خرید این محصولات حتما از یک مرکز فروش درب ضد سرقت معتبر اقدام نمایید.

مقاومت و امنیت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت اصل چقدر است؟

در بازار انواع درب ارزان و گران قیمت ضد سرقت وجود دارد. اما نمی توان گفت هر درب گرانی امن و باکیفیت است و هر درب ارزانی تقلبی. مهم ترین امر در مورد این مدل از درب های ورودی ساختمان، استراکچر و ساختار داخلی آن هاست. هر چقدر ساختار داخلی و قفل درب از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، در نتیجه کیفیت و امنیت درب بیشتر است. حال اگر برای ایجاد ظاهری شیک تر بر روی درب از یراق آلات مدرن و شیک استفاده نمایید و روکش های لاکچری و گران قیمت بر روی درب نصب کنید، این محصول تبدیل به یک درب ضد سرقت لوکس شده و قیمت آن هم افزایش می یابد. ممکن است برای تکمیل درب با ساختار قبلی از روکش های فلزی و ساده استفاده شود و این گونه تبدیل به یک درب ضد سرقت ارزان می شود. برای خرید از فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت کلیلک کنید.
اما در برخی از فروشگاه ها درب های گران قیمت هم دارای کیفیت لازم نبوده و ساختار ضعیفی دارند. شما توقع دارید با هزینه زیادی که پرداخت نمودید، امنیت بسیار خوبی برای منزلتان ایجاد شود به گونه ای که دیگر هیچ سارقی نتواند به منزل شما دستبرد بزند اما غافل از اینکه سرتان کلاه رفته و آن درب با درب های معمولی هیچ تفاوتی ندارد و شاید هم از مقاومت کمتری برخوردار باشد. به منظور جلوگیری از این کلاهبرداری ها توصیه می کنیم از مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران که شناخته شده و معتبر می باشد اقدام به خرید این محصولات نمایید. درب های تولید شده در این مراکز دارای مقاومت بالا و تاییدیه های لازم می باشند. برای خرید یک درب ضد سرقت لوکس و اصل باید حداقل هزینه ای معادل 8,000,000  میلیون تومان را در پرداخت نمایید.

تفاوت درب لوکس و درب ضد سرقت ارزان چیست؟

همان طور که در بالا اشاره شد اگر از یک مرکز معتبر اقدام به خریداری نمایید، تنها تفاوت این دو محصول در این مراکز ظاهر آن ها می باشد. درب های لوکس و گران قیمت دارای ظاهری بسیار شیک و لاکچری می باشند و بر روی آن ها از انواع یراق آلات دیجیتال و لوکس استفاده شده. همچنین رویه درب لوکس معمولا از چوب و یا استیل می باشد. اما درب ارزان با ظاهری معمولی بوده و از رویه های فلزی، پی وی سی و ام دی اف برای تولید آن ها استفاده می شود.

مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران

مهم ترین مشخصات درب ضد سرقت باکیفیت

اگر میخواهید اقدام به خرید درب ورودی ضد سرقت برای منزلتان نمایید و نمی دانید که این درب ها باید دارای چه ویژگی هایی باشند در ادامه با ما همراه باشید:

  • در استراکچر داخلی این درب های از ورقه های آهنی و فولادی استفاده می شود. استفاده از ورقه های آهنی در درب منجر می شود باز نمودن درب با استفاده از برش و ضربه غیر ممکن باشد. هرچه فولاد به کار رفته در درب بیشتر باشد، محصول نهایی سنگین تر و کیفیت کلی درب بیشتر خواهد بود.
  • در ساختار درب های ضد سرقت اصل از سنگ پشم نسوز استفاده شده. یعنی این درب ها به نوعی عایق حرارت و ضد حریق نیز هستند. درب های ضد حریق در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و اجازه نمی دهند آتش به دیگر قسمت های ساختمان سرایت کند.
  • درب های با کیفیت ضد سرقت، دارای مقداری عایق صوتی نیز می باشند. اما اگر بخواهید درب مورد خریداری عایق 100% باشد باید با فروشنده این مورد را در میان بگذارید تا محصول مناسب را به شما معرفی یا درب انتخاب شده را به صورت عایق صدا تولید نمایند.
  • در درب های باکیفیت از نوار درزگیر در بر روی چارچوب و جداره های بیرونی درب استفاده می کنند. استفاده از این درزگیرها دارای فواید زیر می باشد:
    1. از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
    2. کاهش میزان سر و صدای ورودی به ساختمان
    3. عایق حرارتی مناسب و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.
  • اکثر دربهای با کیفیت دارای قفل هایی امن و مقاوم هستند که 11 زبانه دارند. بر روی درب های لوکس و لاکچری انواع قفل دیجیتال را نیز می توان نصب نمود. این قفل ها دارای امنیت بسیار بالایی هستند. از قفل ضد سرقت درب ها غافل نشوید. حتما باید باکیفیت ترین قفل بر روی درب نصب باشد تا بتواند از ورود سارقین جلوگیری شود.
    استفاده از انواع یراق آلات مانند چشمی درب، قفل شببند، قفل پشتچی و … می تواند موجب افزایش کارایی و امنیت درب شود.

از مدل های درب ضد سرقت ارزان دیدن نمایید.

درب استیل ضد سرقت

درب استیل از مدل درب های لوکس بازار به شمار می رود. این درب ها در مقابل عوامل محیطی و ضربه بسیار مقاوم بوده و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای نصب به عنوان درب لابی ضد سرقت که در بیرون ساختمان نصب می شود و یا درب ورودی در مناطق با آب و هوای شرجی و مرطوب باشند. درب های استیل از ظاهری بسیار شیک برخوردار هستند اما باید بدانید قیمت این محصولات نسبت به سایر مدل های درب ضد سرقت گران تر است. اما نکته مثبتی که در درب استیل وجود دارد عدم نیاز این محصولات به نگهداری و تعمیر می باشد. شما می توانید سال ها از یک درب استیل بدون تغییر شکل و افت کیفیت استفاده نمایید. درب استیل طلایی ضد سرقت از محبوب ترین مدل های این محصولات می باشد. امنیت و مقاومت درب استیل ضد سرقت به اندازه ای است که از این محصولات به عنوان درب فروشگاه در طلا فروشی ها و صرافی ها استفاده می شود.

درب لابی ضد سرقت

از دیگر درب های ورودی ساختمان که امنیت آن بسیار مهم است، درب ورودی لابی میباشد. این درب ها به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان باید دارای مقاومت بالا هم در برابر سارقین و هم عوامل محیطی باشد. یعنی درب باید به گونه ای تولید شود که دچار پوسیدگی نشده و امنیت شما را در برابر سارقین حفظ نماید. درب لابی در واقع مدلی از درب ضد سرقت دو لنگه می باشد. البته ابعاد و نوع این محصولات متفاوت است اما بیشتر از نوع دو لنگه استفاده می شود. در مراکز فروش درب ضد سرقت میتوان درب ها را در مدل ها و ابعاد مختلف سفارش دهید.
 درب ایرانی یکی از انواع درب ضد سرقت موجود در بازار می باشد که امروزه به دلیل قیمت مناسب و امنیت و کیفیت بالا مورد توجه خریداران قرار گرفته است. هر چند هنوز عده زیادی تمایل به پرداخت هزینه زیاد و خرید درب ضد سرقت ترک اصل دارند، اما به طور کلی خرید درب ترک با قیمت بسیار بالا دیگر توصیه نمی شود.

برچسب ها : درب ضد سرقت

نظر شما