شناسهٔ خبر: 55087726 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دانلود یاغی قسمت ۹ ( دانلود قسمت نهم 9 سریال یاغی ) با لینک مستقیم ترافیک رایگان

دانلود یاغی قسمت 9، دانلود سریال یاغی قسمت نهم، دانلود قسمت ۹ یاغی، دانلود یاغی 9، دانلود قسمت نهم سریال یاغی نسخه کامل بدون سانسور با لینک مستقیم و ترافیک رایگان در دانلود قسمت 9 سریال یاغی قانونی با قسمت جدید سریال یاغی را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

صاحب‌خبر -

برای دانلود سریال یاغی قسمت نهم 9 به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی و هنرمندی پارساپیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، فرهاد اصلانی و نیکی کریمی روی لینک زیر کلیک نمایید.

***********************************************************

https://gahar.ir/wp-content/uploads/2022/07/62310904.jpg

«« دانلود قسمت 9 سریال یاغی »»

***********************************************************

درباره سریال یاغی

قسمت نهم سریال یاغی در ژانر اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی محمد کارت و نویسندگی مشترک پدرام پورامیری ، حسین دوماری و محمد کارت و برگرفته از رمان سالتو و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی و می توان گفت یاغی قسمت 9 یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

روایت سریال یاغی

سریال یاغی قسمت نهم که جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانواده پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. اما در این مسیر به مشکلات و اتفاقاتی برمی‌خورد.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 9 سریال یاغی

پارسا پیروزفر در نقش بهمن

علی شادمان در نقش جاوید

طناز طباطبایی در نقش طلا مطلایی

امیر جعفری در نقش اسماعیل قوانلو، معروف به اسی قلک

نیکی کریمی

فرهاد اصلانی

مهدی حسینی‌نیا در نقش رحمان

آبان عسکری در نقش عاطفه

مه‌لقا باقری در نقش نرگس

عباس جمشیدی‌فر در نقش علی گرگین

جواد خواجوی در نقش حامد

الیکا ناصری در نقش ابرا

نادر شهسواری در نقش سید

ناهید مسلمی در نقش خانم گنجی

امیررضا دلاوری

هادی دیباجی

سامان مهکویه

افشین حسنلو

بهرام ابراهیمی

لادن ژاوه‌وند

هوشنگ قوانلو

نظرات بینندگان قسمت 9 یاغی

- هنوز شخصیت فرهاد اصلانی وارد سریال نشده ولی نیکی کریمی که اومد خیلی معمایی تر شد

- عجب شیر تو شیری شد اینبار نیکی کریمی فکر کنم دوست طلاست، از اونور اسی قلک خواست اسید بپاشه،از اونور نیکی کریمی خواهر جاوید رو گرفت، الان فکر میکنن همه اینا کار نیکی کریمی بوده

- لطفا کتابش رو بخوانید، رمان سالتو

------------------------

وبسایت گهر سایتی برای دانلود و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی و دانلود حلال و قانونی فیلم و سریال هاست.

اگر علاقمند به مطالبی جذاب همچون اخبار مربوط به فرهنگ و هنر ، دانلود فیلم  و سریال، مطالب سرگرمی، فناوری و دکوراسیون منزل هستید همچنین قمر در عقرب ۱۴۰۱ هستید می توانید سایت گهر را دنبال کنید.

نظر شما