شناسهٔ خبر: 55068449 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال:

به ما گفتند خیلی چیز ها را نگویید

ابراهیم قاسمپور گفت: درباره موضوع سرمربی، به ما گفتند سکوت کنیم و خیلی چیز ها را نگوییم.

صاحب‌خبر -

ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: من پس از جلسه کمیته فنی آنچه خواستند را گفتم. خیلی چیز‌های دیگر نیز به ما گفته‌اند که نگویید و ما آن‌ها را نگفتیم. مثلاً در مورد گزینه‌های ایرانی و خارجی صحبتی نکردیم، اما به ما گفتند بحث صلاحیت اسکوچیچ را بگویید که این کار را انجام دادیم.

 احسان اصولی پس از جلسه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ گفته بود: کمیته فنی در جلسه بررسی صلاحیت این مربی حرفه‌ای عمل نکرده و رفتارش خارج از روال بوده است. پیرو همین مسئله رسانه ها واکنش اعضای کمیته فنی را بازتاب دادند.

قاسمپور گفت: این موضوع فقط صحبت من نبود بلکه کل اعضای کمیته فنی نیز این مطلب را اعلام کردند. می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید تا مطمئن شوید باید آن صحبت را می‌گفتم یا خیر. سؤال من این است چرا موش و گربه بازی در می‌آورید. اگر اسکوچیچ مورد تأیید است او را تأیید کنید و اگر نیست، رد شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اینکه بگوییم نباید فلان موضوع را می‌گفتید درست نیست. ما با جمع بندی وضعیت فنی و مدیریتی اسکوچیچ نتجه گرفتیم که او نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. آیه قرآن که غلط نشده است. تصمیم نهایی را خود اعضای هیئت رئیسه می گیرند. اگر می‌خواهند توپ را در زمین من بیندازند ایرادی ندارد. روپایی زدنم خیلی خوب است.

در جلسه ای که کمیته فنی برای برسسی وضعیت لاسکوچچی تشکیل داده بود غلامرضا جباری، پرویز مظلومی، علی‌اصغر مدیرروستا و نادر عزت‌اللهی نیز از افراد حاضر بودند اما میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون در جلسه غایب بوده و با ارتباط تلفنی در جریان صحبت ها قرار گرفته است. مرتضی محصص به دلیل بیماری در جلسه حضور نداشت. 

نظر شما