شناسهٔ خبر: 55027433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ذبح هزارو ۱۸۳ راس قربانی برای نیازمندان در استان همدان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: طرح ملی قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) از عید قربان تا غدیر با ذبح هزار و ۱۸۳ راس قربانی برای نیازمندان در استان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

 رسول شیخی زاده گفت: طرح قربانی با هدف تعجیل در فرج امام زمان (عج) را برای نخستین بار اجرا می‌کنیم و نیت کردیم تا روز عید غدیر ۱۱۸۳ راس قربانی ذبح و بین جامعه هدف توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نبوده و مؤمنین و خیرین می‌توانند برای شرکت در این طرح با هر توان مالی مبالغ خود را به صورت حضوری با مراجعه به ۲۳۰ پایگاه مرکز نیکوکاری یا ۱۵ اداره در استان تحویل نمایند.

شیخی زاده گفت: علاوه بر این، شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی در استان آماده جمع آوری نذورات خیرین در عید قربان است.

او می گوید: در کلیه قربانگاه‌های کمیته امداد، ناظران شبکه‌های دامپزشکی استان در جهت رعایت موارد بهداشتی قربانی‌ها با این نهاد همکاری می‌کنند وکشتار دام در ادارات بزرگ شهر همدان زیر نظر اداره دامپزشکی می‌باشد.

نظر شما