شناسهٔ خبر: 54991072 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دعوای کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد وارد فاز جدید شد!

فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد خواهان جدایی از جمع شیاطین سرخ است و قصد ندارد این تیم را در تور آماده سازی تابستانی همراهی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو به همراه منچستریونایتد به سفر پیش فصل خود به بانکوک در روز جمعه، هفدهم تیر ماه نخواهد رفت و به غیبت خود از فعالیت‌های تیمی در بحبوحه اختلافات نقل و انتقالاتی ادامه می‌دهد.

مشخص نیست که آیا این بازیکن ۳۷ ساله اصلاً در تور تابستانی آنها به تایلند و استرالیا شرکت خواهد کرد یا خیر. او در تمرینات پیش فصل این هفته حضور نداشت.

غیبت مداوم رونالدو به "دلایل خانوادگی" بعد از اینکه رونالدو به وضوح اعلام کرد که می‌خواهد اولدترافورد را در این پنجره نقل و انتقالات ترک کند، بر عدم اطمینان در مورد آینده او افزوده است.

موضع منچستریونایتد چیست؟

این بازیکن ۳۷ ساله مصمم است که می‌خواهد برای یک باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و از یونایتد خواسته است که هر پیشنهاد رضایت بخشی را بپذیرد، اما مدیران باشگاه مصمم هستند که او را وادار کنند تا ۱۲ ماه باقی مانده از قراردادش را در اولترافورد بگذراند و به CR7 گفته‌اند که او برای فروش نیست.

علیرغم اینکه خورخه مندس، ایجنتش، علاقه‌مندان احتمالی را به گوش شیاطین سرخ می‌رساند، یونایتد معتقد است که می‌تواند رونالدو را متقاعد کند تا یک سال دیگر بماند.

اعتقاد بر این است که چلسی در حال بررسی یک پیشنهاد برای رقم زدن انتقال او به لندن است، اما یونایتد تقریباً به طور قطع مانع از هرگونه تلاش برای پیوستن کریستیانو به چهار رقیب بزرگ لیگ برتری، خواهد شد.

چرا رونالدو می‌خواهد برود؟

رونالدو احساس می‌کند باید نقل مکان کند تا امیدی برای به چالش کشیدن افتخارات بزرگ در فصل آینده داشته باشد.

مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس به صراحت گفته است که باور ندارد یونایتد بتواند یک چالش واقعی برای عنوان قهرمانی انجام دهد، و همچنین نگرانی‌هایی در مورد توانایی آنها برای جای‌گیری در رتبه چهار تیم برتر، وجود دارد.

در این مقطع از دوران حرفه‌ای خود، او می‌خواهد در بالاترین سطح بازی کند، و با وجود انتصاب اریک تن هاخ، او همچنان قصد دارد به باشگاهی برود که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

چرا رونالدو تمرینات را از دست داده است؟

اسطوره پرتغالی قرار بود روز دوشنبه پس از دریافت مرخصی اضافی همراه با سایر بازیکنان یونایتد که در مسابقات ملی در پایان فصل حضور داشتند، برای پیش فصل حاضر باشد، اما او در کارینگتون حاضر نشد، به دلایل خانوادگی به عنوان توضیح خود اشاره کرد که یونایتد آن را پذیرفته است.

ریو فردیناند جزئیات بیشتری در مورد عدم حضور رونالدو در پیش فصل ارائه کرد و به کانال FIVE در یوتیوب خود گفت: " من دیده‌ام که مردم به شدت بی احترامی می‌کنند. روشی که مردم از «او اینجا نیست» سوال می‌کنند. یکی از اعضای خانواده او حال خوبی ندارد، بنابراین او در تمرین نیست."

جدایی رونالدو چه تأثیری بر برنامه‌های نقل و انتقالات یونایتد خواهد داشت؟

یونایتد پس از از دست دادن داروین نونز، که به تیم رقیب یعنی لیورپول رفت، قرار بود به دنبال یک مهاجم مرکزی در تابستان آینده باشد.

تن هاخ قصد دارد رونالدو در خط حمله برای فصل آینده بازی کند و معتقد است که می‌تواند بهترین گلزن فصل گذشته باشگاه را راضی به ماندن کند، اما خروج او یونایتد را مجبور می‌کند تا فوراً به دنبال جایگزین‌های محدودی در بازار باشد.

این می‌تواند بر آینده آنتونی مارسیال نیز تأثیر بگذارد، زیرا انتظار می‌رود این ملی پوش فرانسوی تابستان امسال منچستر را ترک کند. با این حال، حالا او می‌تواند خود را آماده کند تا شاید یک نقش کلیدی در خط حمله شیاطین سرخ در فصل آینده پیدا کند.

نظر شما