شناسهٔ خبر: 54987230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

محمد نصرتی:

بهترین جانشین سیدجلال را به پرسپولیس آوردند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات سرخ‌پوشان اعتقاد دارد یک مهاجم گلزن باید به تیم اضافه شود.

صاحب‌خبر -

محمد نصرتی درباره عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات گفت:‌ به نظرم پرسپولیس امسال خیلی خوب یارگیری کرده و بازیکنان با کیفیتی به خدمت گرفته است. پرسپولیس در همه خطوط بازیکنان خوبی جذب کرده اما به نظر من وجود یک مهاجم گلزن و شش دانگ در ترکیب پرسپولیس دیده می شود. سرخپوشان در فصل گذشته موقعیت های زیادی را از دست داند و باید در این فصل دیگر این اتفاق رخ ندهد.

وی افزود: به نظر من همه بازیکنان خوب و باکیفیت هستند. بیرانوند، پورعلی گنجی، رفیعی و صادقی جزو بازیکنان کلاس بالای فوتبال ایران هستند و هر تیمی آرزوی داشتن چنین ستاره هایی را دارد.

نصرتی در پاسخ به این سوال که پورعلی گنجی می تواند جانشین خوبی برای سیدجلال حسینی باشد، توضیح داد: پورعلی گنجی یک مدافع بسیار با تجربه است و خیلی می تواند به خط دفاعی سرخپوشان کمک کند. او برای حضور در ترکیب تیم ملی برای جام جهانی قطر، سرشار از انگیزه است و مطمئن باشید بهترین گزینه برای جانشینی سید جلال است.

 

 

مربی سابق تراکتور درباره پیش بینی پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: تیم تمرینات خود را به موقع آغاز کرده و به نظرم امسال عزم این تیم برای قهرمانی است. پرسپولیس ثبات خوبی دارد و بی جهت ۵ فصل متوالی قهرمانی را بدست نیاورده است. گرچه فوتبال غیر قابل پیش بینی است ولی به نظر من تیم گل محمدی با اقتدار در لیگ برتر نتیجه خواهد گرفت و مدعی اول قهرمانی است.

بهترین جانشین سیدجلال را به پرسپولیس آوردند

محمد نصرتی در خصوص خبر حضور او در کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: هر پیشنهادی که به من بشود از آن استقبال می کنم. شغل من مربیگری است و دوست دارم کارم را به نحو احسنت انجام دهم. اگر پرسپولیس باشد بسیار خوشحال می شوم در کادر فنی تیم حضور داشته باشم.

مربی فصل گذشته تراکتور در پایان گفت: فصل گذشته در بدترین شرایط بحرانی در تراکتور کار کردم و به لطف خدا و تلاش بازیکنان توانستیم در بازیهای پایانی نتایج خوبی کسب کنیم. کار کردن در تیم های بزرگ سختی های خودش را دارد ولی عملکرد تیم باعث رضایت مربیان خواهد شد که نشان داد ماموریت ما در تراکتور موفقیت آمیز بود.

نظر شما