شناسهٔ خبر: 54985743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری:

سد معشوره مطالبه برجسته مردم لرستان است

آزیتا یوسفیان

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سد معشوره مطالبه برجسته مردم استان است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله احمد مبلغی در جلسه شورای اداری کوهدشت، اظهار کرد: فرهنگ شهر گروگان سیاست‌زدگی و اقتصاد گروگان اولویت نداشتن  است.

وی با بیان اینکه هویت مردم این دیار یک هویت بسیار اجتماعی، ارزش مدار، منسجم و ولایی است، تصریح کرد: مردم کوهدشت قدرت بالایی برای رقابت دارند، اگر از سوی مردم و مسئولان مدیریت نشود به سیاست‌زدگی تبدیل می‌شود و این به صلاح مردم بافرهنگ کوهدشت نیست.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: باید نظام مشکلات شهر را در یک مجموعه و منظومه و یک لایحه نظام گونه قرار داد و اولویت‌ها را شناسایی و طبقه‌بندی کرد.

مبلغی با اشاره به اینکه اولویت اگر رعایت نشود نه به آنچه که اولی است، می‌رسیم نه به آن که غیر اولی است، تصریح کرد: سد معشوره مطالبه برجسته‌ای در کل استان است و حتی شخص رئیس جمهوری به آن صحه گذاشته و به احداث آن تاکید داشت.

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی کوهدشت مسئله آب بوده چراکه سفره‌های آب زیرزمینی این شهرستان بسیار افت کرده است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کوهدشت همواره وفادار به نظام، انقلاب و امام و رهبری است، خاطرنشان کرد: کوهدشت در یک نقطه عطف رو به تحول قرار گرفته است، امیدواریم مشکلاتشان برطرف شود.

وی گفت: کوهدشتی‌ها اگر امکانات داشته باشند زود درخشش دارند، این شهرستان کلکسیونی از فرصت‌ها و خوبی‌هاست، اگر امکانات نداشته باشند تبدیل به چالش می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما