شناسهٔ خبر: 54985682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل آبفا کشور عنوان کرد:

برنامه ریزی برای افزایش کمی و کیفی خدمات آبرسانی و فاضلاب در اهواز

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور امروز در سفر به اهواز ضمن بازدید از نقاط مختلف این شهر،روند خدمات رسانی به شهروندان را به صورت میدانی بررسی و میزان پیشرفت پروژه های آبفا را ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی لازم و مناسبی برای افزایش کمی و کیفی خدمات آبرسانی و توسعه طرح فاضلاب کلانشهر اهواز انجام شده است.

صاحب‌خبر -

در این بازدید که با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان انجام شد از مناطق مختلف شهری و روستایی اهواز بازدید و با اهالی و ساکنین این مناطق گفتگو شد.

در حاشیه این بازدید نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت توسعه آبرسانی و رفع مشکلات موجود خواستار توسعه خدمات آبرسانی به مناطق کوت نواصر و علی آباد شد.

به گزارش ایسنا، همچنین در این سفر اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آبفا کشور ضمن بررسی وضعیت تصفیه خانه آب کارون در جریان اقدامات انجام شده برای توسعه کیفی آب قرار گرفت و توسعه این تاسیسات را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین در عزیمت به روستای الباجی از توابع اهواز بر پیگیری و اجرای طرح فاضلاب این منطقه تاکید کرد.

در حاشیه سفر یک روزه مدیرعامل شرکت آبفا کشور به اهواز یوسفی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدام دولت سیزدهم و توجه ویژه رییس‌جمهور در توسعه زیرساخت های استان، به سیاستگذاری موثر وزیر نیرو و تلاش های مدیرعامل آبفا کشور در کنار همکاری مجلس برای تصویب اعتبارات لازم اشاره کرد و گفت: پروژه های خوبی در حوزه آب و فاضلاب اهواز شروع و به اتمام رسیده و قطعا با استمرار تلاش ها و مجاهدت های مدیرعامل و پرسنل شرکت آبفا خوزستان سایر پروژه ها نیز به پایان خواهد رسید.

وی بر پایان دو ساله پروژه فاضلاب اهواز تاکید و از آمادگی کامل برای حمایت از اجرای طرح های آب و فاضلاب اهواز در استان و استفاده از ظرفیت اعتبارات استانی خبر داد و خواستار توجه ویژه شرکت مهندسی آبفا کشور برای اجرای طرح های اولویت دار در توسعه تاسیسات شبکه فاضلاب شهری و بهبود خدمات آبرسانی اهواز شد.

از طرفی جعفری مدیرعامل شرکت آبفا کشور نیز با مثبت ارزیابی کردن اقدامات و تلاش های صورت گرفته در اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای استان خوزستان و اجرای پروژه فاضلاب کلانشهر اهواز از آمادگی کامل شرکت متبوع خود برای برنامه ریزی منسجم و پیشبرد کامل طرح های آبفا در خوزستان و بویژه کلانشهر اهواز و شهرهای باوی، حمیدیه و کارون خبر داد.

کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان نیز با بیان اینکه طرح فاضلاب اهواز بدون هیچ وقفه ای در حال اجرا است گفت: تلاش شرکت آبفا خوزستان بر این مهم استوار است تا در کنار اجرای طرح های مختلف آب و فاضلاب، با اجرای طرح های آبرسانی بویژه به روستاهای حوزه حمیدیه، شرایط ناشی از کم آبی در تابستان ۱۴۰۱ را به حداقل برسانیم و با موفقیت از آن عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور به همراه یوسفی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان و تنی چند از مجریان و مدیران آبفا اهواز و استان با حضور در مناطق مختلف با اهالی بصورت صمیمانه گفتگو کرده و در جریان مسائل و درخواست آنان برای رفع مشکلات برای توسعه خدمات آبفا قرار گرفتند.

انتهای پیام

نظر شما