شناسهٔ خبر: 54985628 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گران‌ترین خرید تاریخ اتلتیکو در لیست فروش

ممکن است ژائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکومادرید در همین فصل تابستان این باشگاه را ترک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ژائو فلیکس که گران قیمت ترین خرید تاریخ اتلتیکومادرید لقب گرفته، در سال های اخیر نمایش چندان درخشانی در ترکیب این تیم نداشته و حالا در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است. ادواردو ایندا، خبرنگار اسپانیایی مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید در حال حاضر وضعیت مالی بسیار دشوار و پیچیده ای دارد و آنها در نظر دارند بازیکنی را بفروشند که خیلی مورد نظر دیگو سیمئونه، سرمربی این باشگاه نیست. 

هیئت مدیره اتلتیکومادرید تمایلی به جدایی ژائو فلیکس ندارد، اما به دلیل مشکلات اقتصادی این احتمال را رد نمی‌کند. آنها به این نتیجه رسیده اند که فروش ژائو فلیکس بیش از هر بازیکن دیگری برای روخی بلانکوس منجر به درآمدزایی خواهد بود و در حقیقت مشتریان قابل توجهی برای این ستاره جوان و پرتغالی وجود دارد.

اتلتیکومادرید در گذشته رقم هنگفت 127 میلیون یورو برای توافق با ژائو فلیکس هزینه کرده و برای بازگشت این رقم، مدیران اتلتیکو امیدوارند این بازیکن به همان قیمت فروخته شود. ژائو فلیکس در سال های اخیر بیشتر روی نیمکت بوده و به نظر می رسد خیلی به درد سیستم مورد نظر دیگو سیمئونه نمی خورد. به همین دلیل سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مشکل چندانی با فروش ژائو فلیکس ندارد و در صورت رسیدن پیشنهادات خوب، این اتفاق در همین فصل تابستان رخ خواهد داد. در گذشته بارسلونا به شدت خواهان جذب این ستاره پرتغالی بود، اما بعید است آنها در شرایط فعلی بتوانند برای خرید ژائو فلیکس اقدام کنند.

نظر شما