شناسهٔ خبر: 54985512 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جزئیات برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان

کردستان مقصد بیست و هفتیمن سفر رئیس جمهور است که از صبح روز جمعه ۱۷ تیر آغاز و تا آخر شب ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

استاندار کردستان گفت:حجت الاسلام رئیسی فردا به همراه ۱۰ تن از وزرا و معاونان وزرای دولت سیزدهم مهمان مردم استان کردستان خواهد بود.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: ابتدا در مراسمی استقبال رسمی مسئولان ارشد استانی از رئیس‌جمهور صبح فردا در فرودگاه سنندج انجام شده و پس از انجام مراسم استقبال از جمهور از نقاط مختلف شهر و پروژه‌های نیمه‌تمام و واحد‌های بزرگ صنعتی، تولیدی کردستان به صورت میدانی بازدید خواهد کرد.

او می گوید: رئیس‌جمهور فردا ساعت ۱۰ صبح در سقز و ۱۷ عصر در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج با مردم دیدار عمومی خواهند داشت، از همه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کردستان دعوت می‌شود که حضور باشکوه داشته و مطالبات و خواسته‌های خود را با آیت‌الله رئیسی در میان بگذارند.

زارعی کوشا گفت: هم چنین قبل از ظهر علما و روحانیون با رئیس‌جمهور دیدار صمیمانه خواهند داشت، رئیسی همچنین فردا عصر در شورای اداری استان شرکت و برای توسعه کردستان تصمیمات خوبی گرفته می‌شود.

به گفته او رییس جمهور در پایان در نشست خبری با اصحاب رسانه، دستاورد‌های سفر را تشریح خواهند کرد.

استاندار کردستان گفت: در این سفر هر کدام از وزرا به نمایندگی از رئیس‌جمهور در یک شهرستان کردستان حضور پیدا خواهند کرد،همچنین سامانه تلفنی ۱۱۱ و ۲۹ میز ارتباط مردمی از امروز در تمام دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شده و پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم استان خواهند بود.

زارعی کوشا گفت: شهروندانی که با سامانه ۱۱۱ تماس گرفته، پس از ارائه مشخصات و کدملی خود، درخواست آنان بلافاصله پس از سفر رئیس‌جمهور توسط کاربران بررسی و کد رهگیری برای آنان ارسال می‌شود.

نظر شما