شناسهٔ خبر: 54985461 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

بسته خبری | روز بدرقه همزمان بوریس جانسون و وریا غفوری

صاحب‌خبر -

بوریس جانسون، در سخنرانی زنده ضمن اعلام استعفای خود از سمت نخست وزیری انگلیس خطاب به مردم گفت: می‌خواهم بدانید که چقدر از ترک کردن بهترین شغل جهان ناراحتم اما باید بپذیرم. جانسون از میلیون‌ها تنی که در انتخابات گذشته به او رای داده بودند، تشکر کرد و گفت: اگر تا الان جنگیدم تا در این سمت باقی بمانم به این خاطر بود که فکر می‌کردم این شغل من، وظیفه من و تعهد من نسبت به شماست.

امروز وریا غفوری هم بالاخره از استقلال جدا شد. فعلا خبری از سخنرانی سوزناک نیست اما اکانت رسمی استقلال در اینستاگرام با انتشار تصویر زیر، به خبر رسمیت داده است

۵۷۱۴۸۲۴

بسته خبری امروز را با اعلام جزییات نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان دنبال می‌گیریم. سرپرستان خانوار سه دهک اول می‌توانند با مراجعه به my.gov.ir یا از طریق کد #۱۲۳۴*۴* در موبایل خود برای دریافت بسته رایگان اینترنت ثبت‌نام کنند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز، از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان به سه دهک پایین جامعه خبر داد و گفت این بسته به افرادی که یارانه ۴۰۰ تومانی دریافت می‌کنند تعلق می‌گیرد.

و اما بشنوید از دردسری که استاندار کرمانشاه در یک سخنرانی برای خودش درست کرد.  بهمن امیری‌مقدمد ر اظهارنظری عجیب درباره گروه ۱+۵ گفته یک طرف ایران و طرف دیگر پنج قدرت جهانی قرار دارند. این در حالی است که ۱+۵ متشکل از پنج عضو شورای امنیت (آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه) به اضافه آلمان است. پس از خروج آمریکا طرف مقابل ایران در برجام به ۱+۴ مشهور شد. در واقع این سخنان نشان می‌دهد، استاندار کرمانشاه از ترکیب تیم های مذاکرات هسته‌ای ، بی‌اطلاع است. امیری‌مقدم، پیش از این رئیس ستاد سپاه کرمانشاه در دوران جنگ عراق علیه ایران، جانشین ستاد مهندسی کل سپاه، فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان و خراسان رضوی و مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور را در رزومه‌کاری خود داشته

با مرگ هفت نفر و شناسایی هزار و ۷۷۵نفر بیمار جدید، تقریبا می‌توانیم بگوییم باید کرونا را دوباره جدی بگیریم. لطفا! استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است اما باید هرچه زودتر برای تزریق دوز چهارم اقدام کنید. تزریق دوز چهارم واکسن، پس از گذشت شش ماه از دوز سوم انگام می‌شود و مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفته برای دوز یادآور توصیه به مصرف واکسن‌هایی بر پایه پروتئین نوترکیب است. واکسن‌های پاستوکووک، اسپایکوژن و کوورازی، واکسن‌های پروتئینی هستند که برای دوز چهارم توصیه می‌شوند. چنانچه این واکسن‌ها در دسترس نبودند پیشنهاد متخصصان تزریق واکسن آسترازنکاست و اگر هیچ‌کدام از این واکسن‌ها در دسترس نبودند پیشنهاد می‌شود واکسن مشابه سه دوز قبلی تزریق شود.

خبر بد را مخصوصا گذاشتیم برای انتهای بسته خبری. البته بعضی‌هایتان لابد تا الان می‌دانید که تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا شکست خورد. والیبالیست‌های کشورمان در دهمین دیدار خود از چارچوب لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه، ۱۶ تیر به مصاف تیم ایتالیا رفت و سه بر یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳) شکست خورد.

نظر شما