شناسهٔ خبر: 54985422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پست جنجالی رئیس معزول فدراسیون/ شاید فوتبال ایران تعیلق شود

رئیس معزول فدراسیون فوتبال در اینستاگرام، یک پست جنجالی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

شهاب الدین عزیزی خادم روز گذشته در صفحه شخصی اش ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مدعی شد دو فرد غیر فوتبالی موجب اخراج او از فدراسیون فوتبال شدند. این در حالی است که عزیزی خادم پیشتر مدعی شده بود با توطئه از سوی اعضای هیات رییسه از کار برکنار شده است.

آنچه که مسلم است عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار شده است و دیگر راه بازگشتی برای او برای حضور در فدراسیون فوتبال وجود ندارد و این مصاحبه ها تنها می تواند منجر به تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا شود به این خاطر که فدراسیون فوتبال جهان روی دخالت مقامات دولتی در فوتبال ایران حساس است. عزیزی خادم در ادعایی که دیروز مطرح کرد حتی از مدیران خواست به این دخالت در فدراسیون فوتبال ورود و تصمیم گیری کنند.

پست جنجالی رئیس معزول فدراسیون/ شاید فوتبال ایران تعیلق شود

این ادعا می تواند برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی در آستانه جهانی گران تمام شود چون برای فیفا این ذهنیت را به وجود می آورد که مدیران دولتی در امور فدراسیون فوتبال مداخله کرده اند و موحب برکناری رییس فدراسیون فوتبال شدند. هر چند آنچه که ما دیدیم او با نظر اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال از کار برکنار شد و اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال هم برکناری شهاب الدین عزیزی خادم را تایید کردند.

پست جنجالی رئیس معزول فدراسیون/ شاید فوتبال ایران تعیلق شود

نظر شما