شناسهٔ خبر: 54985328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر ارشاد خواستار تقویت فیلم‌نامه نویسی در حوزه های ارزشی شد

قم ـ ایرنا ـ معاون امور استان ها و پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مهمترین کارها در حوزه سینما، تقویت و حمایت از فیلم نامه نویسی در حوزه های ارزشی و انقلابی است.

صاحب‌خبر -

سید محمد هاشمی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی «شهادت قلم» در قم گفت: یکی از مشکلات اصلی و اساسی ما در حوزه سینما، عدم برخورداری از فیلم نامه های غنی، تأثیرگذار و ارزشی است که می تواند راه فتح معنوی سینما باشد.

وی برگزاری جشنواره فیلم نامه نویسی کوتاه «شهادت قلم» در حوزه دفاع مقدس و مقاومت را اقدام بسیار ارزشمند و دقیقی دانست و گفت: این مسیر باید در ابعاد مختلف ادامه داشته باشد که یکی از مهمترین آنها، ارائه آموزش های لازم به علاقه مندان و ارسال کنندگان آثار است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه می توان ظرفیت و توان فیلم نامه نویسان جوان در حوزه های ارزشی و انقلابی را تقویت و قوام بخشید، خاطرنشان کرد: نباید افرادی که به نخستین دوره این جشنواره آثاری ارسال کرده اند، رها شوند.

وی در پایان، تولید فیلم نامه های برگزیده این جشنواره و به سرانجام رساندن آنها را بسیار مهم دانست و گفت: بدون تردید از میان آثار ارسالی به این جشنواره، می توان با انجام حمایت های لازم، آثار فاخر و ارزشمندی را در حوزه دفاع مقدس و مقاومت تولید کرد.

نخستین جشنواره ملی «شهادت قلم» با موضوع فیلم نامه نویسی کوتاه در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با معرفی ۶ اثر برگزیده و همچنین رونمایی از کتاب جشنواره شامل ۴۸ اثر منتخب هیأت داوران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در قم به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها:

نظر شما