شناسهٔ خبر: 54985314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تشکیل ۲ هزار پرونده برخورد با گران فروشی در ایلام

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام با تأکید بر برخورد قاطع با گران فروشان، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۲ هزار پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

« علیرضا لطفی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام  بیان کرد: برای افزایش بازرسی‌ها و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالا‌های اساسی، ۱۴۰ گروه بازرسی بر بازار و عرضه کالا‌ها نظارت می‌کنند که این گروه‌ها شامل نیرو‌های بازرسی جهاد کشاورزی، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و بسیج هستند.

 

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته در ۲ هفته گذشته تاکنون ۷۰ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به این که ۶۶۳ مورد بازرسی در سه ماهه اول سال جاری در سطح استان انجام شده، اضافه کرد: در این بازرسی‌ها ۱۷۳ مورد پرونده تشکیل شده است.

 

لطفی تاکید کرد: سال گذشته سه هزار و ۸۷۰ پرونده در حوزه کالا و خدمات در استان تشکیل شد ، این درحالی است که تنها در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۲ هزار پرونده به این اداره کل ارجاع شده و از این تعداد یک هزار و ۹۱۰ پرونده در حال حاضر مختومه شده است.

 

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، آخرین فرصت بازگرداندن قیمت اجناس به قبل از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری ۱۰ تیرماه اعلام شده است و از این تاریخ به بعد با هرگونه گرانفروشی برخورد جدی خواهد شد.

پایان پیام/676

نظر شما