شناسهٔ خبر: 54985310 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قطع برق پنج اداره پرمصرف بروجرد

مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: با توجه به کاهش ساعات اداری در راستای صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف برق پنج اداره پرمصرف این شهرستان قطع شد.

صاحب‌خبر -

" محمد علی خسروی " مدیر امور توزیع برق بروجرد اظهار داشت: با توجه به تابستان و گرم شدن هوا، صرفه جویی در مصرف برق بسیار ضروری است چرا که صرفه جویی انرژی از سوی ۱۵۰ هزار مشترک برق سبب جلوگیری از اعمال خاموشی‌ها می‌شود.

خسروی افزود: در راستای نصرف بهینه برق نه تنها برق پنج اداره تامین اجتماعی. دارایی، اداره ثبت اسناد، دانشسرای کشاورزی و بانک سپه شعبه صفا قطع شده بلکه تذکر کتبی به ۵۰ اداره و شرکت داده شده است.

او تصریح کرد: سال گذشته اعمال خاموشی‌ها از اردیبهشت ماه آغاز شد، ولی امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری صنایع و کشاورزی خوشبختانه تاکنون خاموشی صورت نگرفته است.

 مدیر امور توزیع برق بروجرد عنوان کرد: صنایع شهرستان با یک روز جابه جایی در روز کاری و خاموش بودن چاه‌های کشاورزی در ساعات اوج مصرف می‌تواند کمک شایانی به صرفه جویی برق نماید.

خسروی صرفه جویی در مصرف برق را الزامی دانست و افزود: البته در صورتی که مردم هم در گرمای تابستان بین ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جویی نمایند، خاموشی‌ها اعمال نمی‌شود.

نظر شما