شناسهٔ خبر: 54985304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

با حضور فعالان امر به معروف انجام شد؛

برنامه‌ریزی قرارگاه ثارالله برای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

برگزاری جشن حجاب اولی‌ها، گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد، تأمین اساتید مورد نیاز محلات، استفاده از ظرفیت اتوبوس ها جهت تبلیغات هفته عفاف و حجاب از جمله مصوبات جلسه ویژه قرارگاه ثارالله برای این هفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه ویژه هفته عفاف و حجاب با حضور مسئولین جبهه های منطقه ای قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله برگزار شد.

در این نشست مصوب شد که نشست ویژه فرمانده‌هان پایگاه بسیج محلی و دبیران امر به معروف برای ایجاد دغدغه و حساسیت برگزار شود.

نگاه ویژه به برنامه های هفته، فعال شدن گشت‌های تذکر لسانی محله محور در تمامی محلات با رویکرد جذب حداکثری با زبان مهربانی، برگزاری ویژه برنامه های جشن ولایت در منزل افرادیکه نسبت به حجاب کمی بی تفاوت می باشند به صورت محلی با موضوعات هویت زنانه و دخترانه از جمله دیگر مصوبات این نشست بود.

برگزاری جشن حجاب اولی‌ها بصورت محله محور، ویژه برنامه گرامیداشت گوهرشاد، تأمین اساتید مورد نیاز محلات و حوزه ها، استفاده از ظرفیت اتوبوس ها جهت تبلیغات هفته عفاف و حجاب، فراخوان عمومی و چهره به چهره برای دعوت از عموم مردم برای شرکت در تجمع بزرگ شکوه حیا در روز ۲۱ تیر و اجرای طرح چراغ با محوریت شناسایی و تقدیر از کسبه عفیف و با حیای محلات از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما