شناسهٔ خبر: 54985208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نویسنده ادبیات پایداری:

استان همدان در حوزه نشر کتب ادبیات پایداری پیشتاز است

«رستمی» گفت: استان همدان در حوزه نشر کتب ادبیات پایداری پیشتاز است و تعداد کتاب‌های برگزیده سال در این استان بسیار بالا است.

صاحب‌خبر -

استان همدان در حوزه نشر کتب ادبیات پایداری پیشتاز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، به مناسبت فرارسیدن روز قلم، جلسه نقد کتاب «نامه سرخ ماه» که دربرگیرنده خاطرات «مهدی حیدری» نامه رسان هلال احمر از رساندن نامه‌های اسرای جنگ تحمیلی به دست خانواه‌اشان است، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این جلسه «علی رستمی» از نویسندگان مطرح کشوری به نقد این کتاب پرداخت و اظهار داشت: استان همدان در حوزه نشر کتب ادبیات پایداری پیشتاز است و تعداد کتاب‌های برگزیده سال در این استان بسیار بالا است.

وی افزود: در اولین کنگره شهدای استان همدان اکثر کتاب‌های جشنواره مربوط به نویسندگان همدانی بود و استان همدان در این زمینه جلو افتاد‌.

رستمی تصریح کرد: رشد استان همدان در حوزه ادبیات پایداری مدیون تلاشها و حمایت‌های سردار شهید «حسین همدانی» است که مشوق بچه‌های همدان در نوشتند شدند و از لحاظ تعداد در این زمینه بسیار جلو هستیم.

«لیلا عبهری» نویسنده کتاب «نامه سرخ ماه» نیز در این جلسه بیان داشت: خوشحالم که جسارت پیدا کردم در این حوزه قلم بزنم و به طور حتم تمامی کتاب‌ها به جز کتاب‌های آسمانی نقد دارند و در نقدها همیشه کسی که مدیریت نقد را به عهده گرفته حرف اول و آخر را می‌زند.

وی افزود: «مهدی حیدری» راوی کتاب، بسیار ساده ولی باهوش بود و با توجه به اینکه در کتاب تک تک لحظات به یادش است راستی‌آزمایی سخنانش هم انجام دادم.

عبهری ابراز داشت: نوشتن این کتاب باعث رشد من شد و لحظه‌شماری می‌کنم که به چاپ دوم برسد تا بتوانم تجربیاتم را در این چاپ پیاده کنم‌.

انتهای پیام/

نظر شما