شناسهٔ خبر: 54985203 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ترافیک سنگین در خروجی‌های شرق پایتخت / پس‌زدگی چندین کیلومتری در محور جاجرود و آزادراه تهران - پردیس

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون شاهد ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های شرقی پایتخت و ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) هستیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون شاهد ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های شرقی پایتخت و ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) هستیم.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و سنگین و در محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در محدوده محور قدیم جاجرود، گیلاوند، آزادراه تهران-پردیس و دیگر شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه فوق‌سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است.

وی تاکید کرد: توصیه اکید داریم هموطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه آغاز مسافرت خود قرار بدهند و از ورود همزمان به محورهای شرق استان پرهیز کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه طی ساعات آینده بر بار ترافیکی در محورهای شرق استان افزوده خواهد شد، ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان در این محور با ترافیک‌های سنگین و پس زدگی بار ترافیکی مواجه نشده‌اند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اعلام کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما