شناسهٔ خبر: 54985185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد مرودشت:

المان شهید گمنام در دانشگاه آزاد مرودشت نصب می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد واحد مرودشت گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساخت المان شهید گمنام این واحد دانشگاهی به زودی آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، یاسر زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در حاشیه جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با حضور سردار سعید کوشکی مدیر کل حفظ آثار استان فارس در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مصوبه ساخت المان شهید گمنام در این واحد دانشگاهی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرحله ساخت المان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در فضای مناسبی که امکان دسترسی وحضور عمومی مردم را فراهم کند به زودی آغاز خواهد شد.

یاسر زارع بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می‌کند که در ترویج و پاسداشت ارزش‌ها پیش‌قدم شده است ،مطرح کرد: یکی از اهداف اصلی و اساسی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و پاسداشت ارزش‌های اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بیان کرد: با تأکیدات رئیس هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاخص‌ها برای توسعه فرهنگی تدوین‌شده است که یکی از آن شاخص‌ها توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه و بسیج دانشجویی در خصوص مسائل فرهنگی بسیار نزدیک شده است و تعاملات خوبی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این رویکرد و تعامل در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب است.

سردار پاسدار سعید کوشکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان فارس، در این جلسه ضمن استقبال از طرح دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت مبنی بر جانمایی وساخت المان شهید گمنام در این واحد دانشگاهی بیان داشت: چنانچه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بتواند اقدامات لازم در زمینه ساخت المان شهید گمنام را بکار گیرد، در فاطمیه امسال یکی از شهدای گمنام در این یادمان دفن خواهد شد.

اسماعیل خوشبخت فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در این جلسه ضمن استقبال از جانمایی طرح شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اظهار داشت: باید فرهنگ دانشجویی با فرهنگ شهادت طلبی تطبیق شود و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در مسیر توریستی قرار دارد، المان شهید گمنام این واحد دانشگاهی طوری جانمایی شود که در دسترس عموم مردم قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما