شناسهٔ خبر: 54985144 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

به میزبانی واحد یزد؛

برگزاری مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد یزد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بانوان به همت مرکز ورزش و تربیت بدنی و با هدف حفظ و ارتقای سلامت اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و افزایش شور و نشاط آنان، در سالن ورزشی ولایت واحد یزد صبح امروز پنج شنبه ۱۶تیرماه در سالن ولایت واحد یزد آغاز بکار کرد.

در این دوره از رقابت‌های پرشور تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کارکنان و اعضای هیات علمی بانوان ، به مدت سه روز از امروز پنج شنبه ۱۶تیرماه الی شنبه ۱۸تیرماه به میزبانی واحد یزد به صورت دوره ای به میزبانی اداره ورزش و تربیت بدنی حوزه معاونت دانشجوئی فرهنگی دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود و در نهایت تیم های اول و دوم ، بصورت رده بندی به مرحله فینال راه پیدا می کنند.

پوران رحیمی سرپرست فنی این دوره از مسابقات کشوری دانشگاه آزاد از تهران عنوان کرد، که این مسابقات با حضور ۷نفر کادر فنی از استانهای یزد ، تهران و کرمان مسابقات را همراهی می کنند و با حضور ۷ تیم شرکت کننده از سازمان مرکزی، تهران، کرمان ، یزد ،تبریز ، فارس و مازندران در ۲ بخش صبح و عصر، به صورت رده بندی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتتنی است اختتامیه این دوره از مسابقات ورزشی کشوری دانشگاه آزاد در روز شنبه ۱۸تیرماه سال جاری با حضور مسئولات ورزش استان و دانشگاه آزاد در سالن ولایت این دانشگاه با اهدای مدال قهرمانی و جوائز به تیم های برتر به پایان خواهد رسید.

مهران احدی سرپرست فنی مسابقه های تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش مردان گفت: مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد به میزبانی شهر تبریز امروز ۱۶ تیر با حضور هشت تیم آغاز شد. تیم ها در دو گروه چهار تیمی تقسیم شدند که به صورت دوره ای با هم بازی کردند. سپس دو تیم اول هر گروه مشخص شد که به صورت ضربدری در روز جمعه مقابل هم صف آرایی می کنند. پس از مسابقات تیمی، مسابقات انفرادی به صورت تک حذفی برگزار می شود. جا دارد تشکر ویژه بشود از مسئولان دانشگاه آزاد تبریز به خصوص مدیریت محترم تربیت بدنی، دکتر محمدپور که برای میزبانی شایسته زحمات زیادی را متحمل شدند. همچنین تشکر می کنم از مسئولان مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی که با برنامه‌ریزی خیلی مناسب اقدام به برگزاری مسابقات دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما