شناسهٔ خبر: 54985012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان

نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نقدپذیر باشند

سردار «ظفری» با تاکید بر اینکه نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نباید از نقد بترسند، گفت: اینکه فرد جرات داشته و در این عرصه ورود پیدا کرده قابل تقدیر است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (پنج شنبه) در جلسه نقد کتاب « نامه سرخ ماه» اظهار داشت: انتقال اخلاق و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به عهده نویسندگان ادبیات پایداری است.

وی با بیان اینکه نویسنده حوزه ادبیات پایداری باید دارای اراده‌ای قوی باشد، افزود: وقتی ما در حوزه رسالت ورود پیدا می‌کنیم، تا آخر نباید بترسیم چون اگر ترسیدیم آن کار عظمت پیدا نمی‌کند.

سردار ظفری تصریح کرد: ما وقتی نمی‌ترسیم که همه چیز را تحمل کنیم و وقتی اثر بزرگ می‌شود که همه در خصوص آن حرف و نظر دهند.

وی با تاکید بر اینکه نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نباید از نقد بترسند، گفت: ممکن است کسی معرفت و شناخت نداشته باشد و کتاب را نقد کند و گاها از جانب پیشکسوتان هم این اتفاق می‌افتد، اینکه فرد جرات داشته و در این عرصه ورود پیدا کرده قابل تقدیر است‌.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان  خاطرنشان کرد: افراد تا بزرگ نشوند، جامعه بزرگ نمی‌شود و علت اینکه بزرگان و رهبران دینی ما در طول تاریخ موفق به پیشرفت اهداف نشدند، این است که ما یک شخص را بزرگ داشتیم و در کنار آن افراد بزرگ نشدند.

وی یادآور شد: خاصیت انقلاب اسلامی در دل یک نظام ولایی، این است که افراد از سطح عادی بودن عبور کنند و در تراز رهبران جامعه قرار گیرند.

سردار ظفری متذکر شد: پیشکسوتان به افراد اجازه دهند بزرگ شوند، زیرا بزرگ شدن حق هر فردی است؛ همچون یک کودک که به مرور زمان از لحاظ جسمی و عقلی رشد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: افراد جوان هم سعی کنند به سمت تکامل پیش روند و هیچ وقت از حرف‌های دیگران ناراحت نشوند و این راه شجاعت و اخلاص خود را تقویت کنند‌.

انتهای پیام/

نظر شما