شناسهٔ خبر: 54984975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دیدار معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه با وزرای تجارت و کشاورزی اوگاندا

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و هیات همراه در ادامه دیدار خود از کامپالا با وزیر تجارت و صنایع و همچنین وزیر کشاورزی اوگاندا ملاقات و طی آن راه های گسترش روابط مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و هیات همراه در ادامه دیدار خود از کامپالا امروز با وزیر تجارت و صنایع و همچنین وزیر کشاورزی اوگاندا ملاقات و طی آن راه های گسترش روابط مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

در این ملاقات ها برگزاری قریب الوقوع کمیسیون مشترک همکاری ها، افزایش حجم مبادلات تجاری، سرمایه گذاری در بخش های قهوه ، دام نفت، صنایع کوچک و محصولات کشاورزی و تاسیس مرکز نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در اوگاندا مورد تاکید قرار گرفت.

طرفین با اشاره به ضرورت اجرایی شدن اسناد همکاری، تبادل هیات های سیاسی و اقتصادی برای ارزیابی نحوه تحکیم روابط را مورد توافق قرار دادند.

آقامیری معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی هم که همراه با این هیئت در کامپالا حضور دارد،  با همتایان خود در اوگاندا ملاقات و در زمینه های مورد علاقه دو کشور مذاکرات مفیدی را به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما