شناسهٔ خبر: 54984940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد:

تاکید بر تقویت تعاملات با مراکز دانشگاهی در راستای پیشگیری از جرائم

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تاکید بر تقویت تعاملات با مراکز علمی و دانشگاهی در راستای پیشگیری از جرایم گفت: دانشگاه ها پشتوانه علمی و کاربردی بالقوه ای در راستای تحقق امنیت پایدار در جامعه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، سردار" محمدکاظم تقوی" در نشست تعاملی با رئیس، معاونان و جمعی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد مشهد بیان داشت: دانشگاه ها پشتوانه علمی و کاربردی بالقوه ای در راستای تحقق امنیت پایدار در جامعه هستند.

وی با اشاره به ورود سربازان با تخصص و مهارت به بدنه فراجا، افزود: فراگیری دانش، تحقیق و پژوهش در حوزه نظم و امنیت، موجب ارتقاء ارائه خدمات مطلوب تر به مردم می شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که ارتقاء امنیت اجتماعی مستلزم استفاده از دانشگاه به عنوان مهمترین مراکز تولید علم و دانش است، تصریح کرد: به طور کلی برای ارتقاء سطح علمی پلیس دانش بنیان و هوشمند، تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی برای رسیدن به هدف، لازم و ضروری است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: امروز پلیسی موفق است که با مراکز علمی و دانش بنیان تعامل و ارتباط علمی برقرار کند که این مهم با رویکرد جامعه محوری پلیس در حال تحقق است.

در این نشست سردار" محمدکاظم تقوی" فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ضمن ارائه قسمتی از فعالیت های پلیس در سطح استان و اشاره به برخی از تعاملات با دانشگاه آزاد، جهت همکاری بیشتر و تعاملات همه جانبه علی الخصوص در زمینه های علمی و پژوهشی در راستای حفظ امنیت پایدار در سطح استان اعلام آمادگی کرد.

شایان ذکر است مدیران و اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد با معاونان و فرماندهان انتظامی استان در خصوص مباحث و موضوعات مشترک کاری با هم گفت و گو و تبادل نظر کردند.

گفتنی است این نشست با هدف ارتقاء تعاملات اجرایی، علمی، پژوهشی و فرهنگی به منظور تبادل نظر و بهره گیری از دانش و تجربیات در حوزه های مشترک انتظامی استان و دانشگاه آزاد با تاکید بر حوزه های تحقیقاتی و پژوهشی و کاربردی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما