شناسهٔ خبر: 54984906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم ستاره کهن زینبی قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال قشم شد

قشم - ایرنا - رییس هیات فوتبال شهرستان قشم از پایان دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال این شهرستان (یادآوره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) با قهرمانی تیم ستاره کهن زینبی جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

امید عبدی عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه مسابقات لیگ برتر فوتبال قشم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مسابقات لیگ برتر فوتبال با شرکت ۱۰ تیم و انجام ۹۰ بازی به صورت رفت و برگشت از تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ در سه زمین‌های استادیوم تختی قشم، زمین اختصاصی استقلال درگهان و شناورسازی پی پشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات پس از برگزاری ۹۰ بازی تیم ستاره کهن زینبی به مقام قهرمانی رسید و تیم های مهرونی لافت مقام دوم و امیدان توحید سوزا مقام سومی را کسب کردند.

تیم ستاره کهن زینبی قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال قشم شد

رییس هیات فوتبال شهرستان قشم توضیح داد: در این دوره از مسابقات جام اخلاق به تیم وحدت خلیج فارس رمکان رسید، برهان رحیمی از ستاره کهن زینبی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جزیره معرفی شد و عنوان آقای گُلی مشترک را صالح سفاری از مهرونی لافت و شبر آبرسان از طبل جوان کسب کردند.

عبدی اضافه کرد: در پایان این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال قشم اسماعیل اسلامی از استقلال رمچاه به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شد، ابوطالب احدی از ستاره کهن زینبی به عنوان بهترین دروازبان و محمد متوسل از ستاره کهن زینبی به عنوان برترین مربی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه تیم ستاره کهن زینبی با قهرمانی در این مسابقات لیگ برتر فوتبال به عنوان نماینده جزیره قشم به زیر گروه لیگ فوتبال استان هرمزگان صعود کرد، اظهار داشت: پس از پایان این دوره از مسابقات تیم های وحدت جی جیان و ستاره درگهان نیز ۲ تیم سقوط کننده به دسته یک فوتبال جزیره قشم معرفی شدند.

رییس هیات فوتبال شهرستان قشم اعلام کرد: برگزاری دوره های آموزشی داوران و مربیان فوتبال پایه از جمله اولویت های سال جاری هیات فوتبال نگین خلیج فارس است.

در پایان آیین اختتامیه مسابقات لیگ برتر فوتبال قشم از عبدالباسط خراسی مرد زحمت کش و بی ادعای فوتبال قشم تجلیل شد.

تیم ستاره کهن زینبی قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال قشم شد

عبدی برگزاری این مسابقات ورزشی را عاملی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان نگین خلیج فارس عنوان کرد و گفت: روزانه حدود ۵۰۰ تماشاگر و در مجموع ۳۰۰ بازیکن در این رویداد ورزشی حضور داشتند که این موضوع بیانگر جایگاه ارزنده ورزش و فوتبال بین جوانان جزیره و نقشی که در سلامت جسم و روان مردم دارد، است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما