شناسهٔ خبر: 54984757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

کی‌روش را سرمربی قطعی تیم ملی بدانیم؟

در روز‌های اخیر اخبار زیادی از بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران در رسانه‌ها منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

فرارو؛ یک روز بعد از اظهار نظر معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص حمایت از تیم ملی منابع رسانه‌ای از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی خبر می‌دهند.

به گزارش فرارو، صبح امروز هیوا یوسفی خبرنگار ورزشی روزنامه همشهری در حساب توئیتری‌اش نوشت که از منابع موثقی شنیده گروهی خارج از فدراسیون تصمیم گرفته‌اند تا یک مربی نامدار خارجی را به تیم ملی بیاورند تا از شکست احتمالی برابر انگلستان و آمریکا جلوگیری کند.

همچنین پیمان اسدیان مجری باسابقه شبکه خبر، بعد از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا اعلام کرد: کی‌روش گزینه نهایی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است؛ و به مقامات فوتبال ماموریت داده شده که برای بازگرداندن مرد پرتغالی وارد عمل شوند! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات خاص خود را اعلام نکرده است، اما با قطعیت از آمدن کی‌روش می‌گوید.

سردبیر سایت ورزش سه هم به کنایه در حساب توییتری‌اش نوشت که نشست خبری سرمربی جدید را باید در هیات دولت برگزار کرد.

همه این‌ها در حالی است که سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست و دبیرکل فدراسیون در این روز‌ها مدام این اخبار را تکذیب کرده‌اند. اما گویا باید رفتن اسکوچیچ از تیم ملی را قطعی بدانیم. گرچه معلوم نیست واقعا جانشین او قرار است کی‌روش باشد یا نام دیگری در راه است.

نظر شما