شناسهٔ خبر: 54984681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت با تلاش شبانه‌روزی جهت بهبود معیشت مردم گام برمی‌دارد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور همواره تاکید به تلاش شبانه‌روزی در راستای بهبود معیشت مردم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیدمحمد حسینی عصر امروز در نشست با استاندار گیلان و جمعی از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت فرصت خدمت به مردم اظهار داشت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید از فرصت خدمت به مردم به‌نفع مردم استفاده کنیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور‌ با بیان اینکه دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور همواره تاکید به تلاش شبانه‌روزی در راستای بهبود معیشت مردم دارد خاطرنشان کرد: اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله اهدافی است که مورد توجه قرار دارد.

حسینی با اشاره به خدمتگزاری دولت مردمی سیزدهم با همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای مردم تصریح کرد: دولت مردمی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با همگرایی و همدلی در خدمت صادقانه به مردم براساس منویات رهبری تعاملات خوبی دارند.

طرح‌هادی روستایی با اولویت بومی‌ها
استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به ضرورت تقویت مرکز تحقیقات محصولات استراتژیک گیلان مانند برنج، کیوی، زیتون و فندق و حمایت از کشاورزان و رونق تولید اظهار داشت: توسعه همه‌جانبه به‌ویژه مناطق محروم و روستاهای گیلان از برنامه‌های اولویت‌دار ما در طول امسال است.

اسدالله عباسی به برخی چالش‌های موجود در روستاهای گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: طرح‌های هادی روستایی با توجه به نیازسنجی لازم تغییر خواهد کرد و حضور ساکنان بومی نیز مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اثرات همدلی و هم‌صدایی مسئولان و نمایندگان مجلس در خدمت به مردم را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: پیگیری‌های نمایندگان مجلس در سطح ملی برای جذب و تخصیص اعتبارات به استان و تعامل در اجرا و نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌ها در روند توسعه استان تاثیرگذار است.  

به گزارش تسنیم، تعدادی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی که در این نشست حضور داشتند دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و  ضمن بررسی مشکلات استان بر ضرورت تقویت همدلی و همراهی بین مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت گیلان تاکید کردند.

انتهای پیام/612/ی

نظر شما