شناسهٔ خبر: 54984474 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

چه رنگ لباسی به پوست های روشن میاد؟

فراموش نکنید که رنگ هایی که می پوشید به همان اندازه مهم هستند که لباس های شما چقدر زیبا هستند! هنگام خرید لباس به تیپ بدنی خود توجه کنید.

صاحب‌خبر -
  • چه رنگ هایی برای پوست روشن رنگ پریده مناسب است؟
  • از بیشتر پاستل ها اجتناب کنید
  • از رنگ سفید و سیاه بگذرید
  • رنگ های خنثی بپوشید
  • سبز زمردی یکی از رنگ های مناسب پوست های سفید
  • مراقب آبی باشید

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنگ لباس شما باید مکمل رنگ پوست شما باشد و توجه را به چشم ها و لب های شما جلب می کند. همه استایلیست ها از این نکته منحصر به فرد مد آگاه هستند! پس از کشف جذاب ترین رنگ های خود، می توانید از این راهنما برای کمک به انتخاب رنگ های چشم نواز استفاده کنید. و فراموش نکنید که رنگ هایی که می پوشید به همان اندازه مهم هستند که لباس های شما چقدر زیبا هستند! هنگام خرید لباس به تیپ بدنی خود توجه کنید.

دانستن اینکه چگونه رنگ پوست شما بر انتخاب لباس شما تأثیر می گذارد، برای هر کسی که در حال ساخت کمدی پر از لباس است و مطمئن نیست که کدام رنگ برای آنها بهتر است، ضروری است. رنگ هایی که ته طبیعی پوست شما را تقویت می کنند و در عین حال از رنگ هایی که با آن در تضاد هستند اجتناب می کنند، می توانند با تعیین رنگ پوست شما پیدا شوند. در نتیجه در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه رنگ پوست خود و رنگ هایی را که به بهترین وجه با آن مطابقت دارند، شناسایی کنید.

هر رنگی که رنگی مشابه رنگ پوست شما داشته باشد، شما را کاملاً محو می کند و ظاهری بسیار نامطلوب برای ظاهر شما ایجاد می کند. شما چیزی می خواهید که کنتراست خوبی به شما اضافه کند تا به بهترین ویژگی های شما کمک کند! اما نه تضاد زیاد، زیرا خیلی سخت خواهد بود. فقط مقدار مناسبی برای کمک به رنگ های طبیعی شما به روشی جذاب می باشد.

چه رنگ هایی برای پوست روشن رنگ پریده مناسب است؟

استفاده از رنگ های ملایم، پاستلی و روشن به شدت ممنوع است. اگر پوست روشنی دارید، بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که بر روی پوست شما ظاهر می شوند. رنگ های تیره مانند قهوه ای، مشکی، خاکستری، شرابی، سبز و سرمه ای و همچنین رنگ های تیره ی آبی انتخاب های بسیار خوبی هستند. استفاده از رنگ های ملایم، پاستلی و روشن به شدت ممنوع است. زیرا چهره ی شما را بسیار بی حال می کند و شما محو می شوید و آن جذابیت را دیگر ندارید.

از بیشتر پاستل ها اجتناب کنید

چیزی نپوشید که رنگ شما را بیش از حد لازم محو کند. این بدان معناست که شما باید از رنگ های پاستلی خاصی دوری کنید. برخی از پاستیل ها بیش از آنچه که رنگ پوست شما ظاهر می شود، شما را کدر می کنند.

رنگ نادرست پاستیل می تواند شما را مهربان به تصویر بکشد. هر رنگی که "شسته شده" باشد می تواند شما را مجبور کند که شسته شده به نظر برسید.

با این حال، اگر به اندازه کافی برنزه شده اید، در واقع رنگ پاستل می تواند شما را حتی برنزه تر نشان دهد. فقط به اندازه کافی رنگ قهوه ای در پوست شما می گیرد. اگر آن قهوه ای را ندارید (هنوز)، از بیشتر رنگ های پاستلی دوری کنید.

اگر به دنبال این هستید که اینها را پنهانی وارد کنید، زیرا به خود طرح رنگ علاقه دارید، سعی کنید آنها را نزدیک صورت خود یا به تنهایی نپوشید. یک رنگ پاستلی مانند آبی بچه گانه پیدا کنید و اجازه ندهید که بر لباس شما غلبه کند، این باعث می شود بهترین ظاهر خود را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم از آن پاستیلی مورد علاقه ی خود در قسمت های پایین لیاس یا در مقدار کم، استفاده کنید.

بسته به ته رنگ پوست و میزان کنتراست طبیعی آن با مو و چشم شما، رنگ های پاستلی می توانند عالی به نظر برسند. به طور کلی، هرچه کنتراست طبیعی کمتری داشته باشید، از بین بردن رنگ های پاستلی راحت تر است.

افرادی که پوست تیره تر یا پوست زیتونی دارند، در پوشیدن لباس با رنگ های پاستلی بسیار راحت تر هستند. رنگ های روشن به خوبی به پوست تیره می آیند.

از رنگ سفید و سیاه بگذرید

مانند رنگ های شسته شده، مهم است که از رنگ های تند نیز دوری کنید! متأسفانه، سیاه یک رنگ جهانی نیست همانطور که اغلب به عنوان آن تبلیغ می شود. هر چیزی را که در برابر رنگ روشن پوست شما خیلی خشن به نظر می رسد نپوشید، این شامل سفید و سیاه می باشد.

کنتراست رنگ مشکی برای پوست رنگ پریده و روشن شما بسیار شدید خواهد بود و ظاهری بسیار خشن ایجاد می کند. بنابراین، پوست شما رنگ پریده به نظر می رسد. همچنین حالتی گوتیک به ظاهر کلی شما می بخشد و رنگ شما را از بین می برد (مگر اینکه هدف شما این باشد - پس این کاملاً عالی است و رنگ مشکی برای شما مناسب است).

از طرف دیگر، رنگ سفید کنتراست کافی نخواهد داشت، در برابر پوست روشن شما بسیار کم خواهد بود و می تواند شما را بیمار به نظر برساند. به یاد داشته باشید، رنگ سفید خیلی به رنگ پوست شما نزدیک است. با هم برخورد می کند و جذابیت شما را از بین می برد.

نکته جانبی: اگر پوست روشن رنگ پریده ای دارید، اما موهای تیره تری دارید، ممکن است بتوانید رنگ مشکی خود را بپوشانید. برای افرادی که پوست رنگ پریده و موهای روشن دارند، آنقدر شدید به نظر نمی رسد، زیرا کنتراست بالا در نظر گرفته می شوید و می توانید از طرح های رنگی با کنتراست بالا استفاده کنید.

رنگ های خنثی بپوشید

لباس هایی با رنگ خنثی مناسب بپوشید. حتی اگر به شما می گوییم از رنگ های سفید و سیاه دوری کنید، پیشنهاد می کنیم از رنگ های خاکستری، قهوه ای و سبز استفاده کنید. این رنگ ها می توانند به شما کمک کنند تا زندگی مورد نیاز را به چهره شما بازگرداند. آنها شما را کسل کننده یا شسته نشان نمی دهند، در عوض، به شما کمک می کنند کمتر رنگ پریده به نظر برسید، که این هدف کلی است.

خاکستری تیره تر از رنگ پوستتان را هدف بگیرید، زیرا خاکستری روشن تر می تواند شما را محو کند. ما رنگ های خاکستری متوسط ​​تا زغالی را پیشنهاد می کنیم. یک خاکستری متوسط، کنتراست مناسبی را ارائه می دهد، بدون اینکه خیلی دراماتیک یا طاقت فرسا باشد.

تضاد یک خاکستری متوسط ​​در برابر پوست کم رنگ شما فوق العاده به نظر می رسد. در مورد قهوه ای هم همینطور. این می تواند به یک فرد با پوست روشن و رنگ پریده تر کمک کند که زنده تر به نظر برسد!

سبز زمردی یکی از رنگ های مناسب پوست های سفید

سبز زمردی رنگی است که نمی توانید با آن اشتباه کنید. این چیزی است که ما شاهد تکان دادن افراد با پوست روشن هستیم و قویاً از آن حمایت می کنیم. این نشان دهنده یک قدرت سلطنتی است که ما نمی توانیم از آن سیر شویم.

مراقب آبی باشید

همانطور که قبلا در مورد دسته خاکستری اشاره کردیم، سایه ها بسیار مهم هستند. سایه های خاصی از یک رنگ خاص می تواند تفاوت بزرگی با رنگ های مختلف پوست ایجاد کند.

به عنوان مثال، رنگ آبی گاهی اوقات می تواند فردی با پوست روشن را عجیب به نظر برساند، به خصوص اگر رنگ آبی با رگ های آنها مطابقت داشته باشد. این باعث می شود که رنگ زیرین آنها برجسته شود و نه به خوبی! ممکن است شما را ترسناک جلوه دهد.

مراقب سایه آبی که انتخاب می کنید باشید، زیرا ممکن است شما را بیمار و سرد نشان دهد. از همه اینها سردترین رنگ است.

رنگ آبی نیروی دریایی را انتخاب کنید، رنگ نیروی دریایی به عنوان یک رنگ قدرتمند شناخته می شود که به شما کمک می کند غالب تر ظاهر شوید. می توانید آبی سلطنتی را نیز در نظر بگیرید، این رنگ می تواند ظاهر شما را برجسته تر کند، نه اینکه درگیر شود و آن را کمرنگ کند.

جسور باشید، اما از درخشندگی بالا دوری کنید

رنگ های بسیار درخشان، به عنوان مثال، زرد یا نارنجی، بر شما غلبه خواهند کرد. آنها برای رنگ پوست شما خیلی روشن هستند و انتخاب خوبی نیستند. اگر می خواهید رنگ های افراطی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از رنگ های پررنگ خاصی استفاده کنید. نمی توان گفت رنگی خاص در این دسته رنگ ها قرار دارد. هر رنگی که بسیار جیغ باشد در این دسته قرار می گیرد. از این رنگ های جیغ خیلی و در مقیاس زیاد استفاده نکنید.

رنگ هایی که اگر پوست سفید و رنگ پریده ای دارید بپوشید

از آنجایی که ما گفتیم که چه چیزهایی را نباید بپوشید، اکنون، ما به هیچ وجه بیان نمی کنیم که شما نمی توانید هیچ یک از رنگ های ذکر شده در بالا را نپوشید. همه چیز را امتحان کنید - ممکن است تعجب کنید که چقدر خوب به نظر می رسد. اگر فکر می کنید در یک رنگ خاص فوق العاده به نظر می رسید، پس اجازه ندهید کسی به شما جور دیگری بگوید! همیشه جسور باش!

چهار رنگ که برای همه خوب به نظر می رسد !

با توجه به این مقاله، چهار رنگ وجود دارد که بدون توجه به رنگ پوست شما، "به طور کلی عالی" هستند. این رنگ ها عبارتند از: بادمجانی، قرمز تیره، آبی تیره (Indian Teal) و رز ملایم.

نام های عجیب و غریب، می دانم. اما به عکس های زنان زیر نگاه کنید. همه رنگ های مختلف، اما هیچ کدام از آن ها هنگام پوشیدن این رنگ ها حالتی بیمارگونه یا رنگ پریده به نظر نمی رسند.

منبع: بیتوته

برچسب‌ها:

نظر شما