شناسهٔ خبر: 54984390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد:

پیگیری پروژه آبرسانی به روستاهای بقال و پیشبر

قناعت با بیان اینکه تامین اعتبار پروژه آبرسانی به روستاهای بقال و پیشبر پیگیری می شود، گفت: نقطه حادثه خیز ورودی حاجی آباد از سمت نوده یکی از دغدغه های اصلی مردم است و برای شروع کار اصلاح نقطه حادثه خیز اعتبارات لازم پیش بینی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (16 تیر) در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: فرصت شد در این سفر از برخی پروژه های شهرستان بازدید کنیم که یکی از این پروژه ها، استخر شنا بود.

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تکمیل پروژه استخر شنا از دغدغه‌های امام جمعه و فرماندار شهرستان بود که در سفر موردی قبلی مطرح شد و با پیش بینی اعتبار لازم در آن سفر، مدیران پای کار آمدند و پروژه شتاب گرفت.

 

وی در ادامه گفت: در این سفر هم از روند اجرای کار بازدید شد و با پیشرفت خوبی که کار دارد، استخر شنا در هفته دولت یا تا اواخر شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 

قناعت با اشاره به بازدید از میدان ورودی شهر زهان گفت: برای بهسازی و ساماندهی این میدان در محور زهان- اسفدن اعتباراتی لحاظ و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

 

استاندار خراسان جنوبی در خصوص افتتاح پروژه آبرسانی به روستای خطیبی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان، طی بازدیدی که از روستای خطیبی داشتیم، موضوع نبود آب شرب بهداشتی از مشکلات روستا عنوان شد و قول دادیم در اسرع وقت حل شود.

 

وی ادامه داد: با کار فشرده ای که شرکت آب و فاضلاب استان انجام داد و با پیگیری های فرماندار، پروژه در زمانی کوتاه اجرا شد و امروز هم به بهره برداری رسید و انجام این کار کوچک، موجی از شعف را در مردم ایجاد کرد.

 

قناعت در خصوص بازدید از پروژه آبرسانی به روستاهای بقال و پیشبر اظهار داشت: به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار شهرستان صورت گرفته است و  این پروژه اعتبارات سنگینی نیاز دارد که از محل منابع ملی پیگیری خواهد شد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نقطه حادثه خیز ورودی حاجی آباد از سمت نوده یکی از دغدغه های اصلی مردم است، افزود: برای شروع کار اصلاح نقطه حادثه خیز اعتبارات لازم پیش بینی شد و بقیه اعتبارات پروژه هم از منابع دور دوم سفر رئیس جمهور به استان یا از محل سایر اعتبارات مثل مدیریت بحران یا محرومیت زدایی تأمین می شود.

 

وی تصریح کرد: در این سفر برای تکمیل ساختمان دو کتابخانه آبیز و حاجی آباد هم اعتبار پیش بینی شده است و برای موضوع اصلاح معابر و مبلمان شهری حاجی آباد و آبیز هم مبلغ قابل توجهی لحاظ شد.

 

قناعت از اختصاص اعتبارات استانی به اجرای سکو و سرویس بهداشتی و تأمین برج نوری در راستای تکمیل چمن مصنوعی شهر حاجی آباد هم خبر داد.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه برخی مطالبات دیگر هم در این سفر مطرح شد، گفت: این موارد در سفرهای بعدی پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/573

نظر شما