شناسهٔ خبر: 54984286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه زیرکوه تاکید کرد:

لزوم رفع تبعیض و بی عدالتی ها موجود نسبت به شهرستان زیرکوه

حجت الاسلام صباغیان گفت: امیدواریم تبعیض ها و بی عدالتی های انجام گرفته نسبت به شهرستان زیرکوه که در گذشته انجام شده بود رفع شود و در حوزه بهداشت و درمان و سلامت باید پیگیری جدی انجام شود تا آنچه در خور شأن مردم عزیز این شهرستان است به سرانجام برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «حسن صباغیان» امروز (16 تیر) در شورای اداری زیرکوه اظهار داشت: فاصله بسیاری با دولت اسلامی تراز داریم و آنچه از خدمات و کارهای دولت جدید استشمام می شود بوی همان دولت تراز اسلامی است.

 

امام جمعه زیرکوه بیان کرد: مسئول یعنی کسی که همیشه در میدان و میان مردم است و امیدواریم با این همدلی و وحدت و تلاش شبانه روزی، روز به روز از بار مشکلات مردم کاسته شود.

 

وی در ادامه گفت: مسئولان این دولت مردمی تلاش خود را انجام می دهند و اگر کاری هم انجام نشود، همین که گوش شنوایی برای مردم هستند، مردم از آن ها راضی خواهند بود و حفظ تواضع و خدمت به مردم از تعالیم اسلامی است و در سیره اولیا و انبیای الهی می توان مشاهده کرد.

 

حجت الاسلام صباغیان با اشاره به اینکه سفر امروز استاندار به شهرستان مرزی زیرکوه دارای برکات زیادی بود، افزود: امیدواریم روز به روز تبعیض ها و بی عدالتی های انجام گرفته نسبت به شهرستان زیرکوه که در گذشته انجام شده بود رفع شود.

 

امام جمعه زیرکوه در پایان گفت: در حوزه بهداشت و درمان و سلامت باید پیگیری جدی انجام شود تا آنچه در خور شأن مردم عزیز این شهرستان است به سرانجام برسد و بدانید موضوع تامین امنیت برای حفظ جان مردم است.

پایان پیام/573

نظر شما