شناسهٔ خبر: 54984283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی اردبیل:

اولویت اقدامات پلیس مبارزه با مفسدان اقتصادی در جامعه است

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: برخورد با فرصت‌طلبان، سواستفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هوشنگ حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: پدیده احتکار و قاچاق ارتباط مستقیمی با نابسامانی اقتصادی در جامعه دارد و ما با این امر بی‌امان مبارزه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی‌سازی یارانه‌ها جلوی بسیاری از مفسده‌های اقتصادی را می‌گیرد، تصریح کرد: رهاشدگی در بازار و عدم کنترل قیمت به هیچ وجه قابل قبول نیست و در کنار آن با هرگونه احتکار و انبار غیرقانونی کالا برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در طی روز گذشته ۳۸ تن کره قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی ایستگاه گمرک بیله‌سوار مغان کشف و ضبط شده است، گفت: پدیده شوم قاچاق و احتکار کالا با برخورد جدی مأموران انتظامی مواجه می‌شود و ما در این راستا با هیچ فرد و نهادی مماشات نخواهیم کرد.

حسینی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور، مأموران انتظامی ایستگاه گمرک بیله‌سوار مغان موفق به کشف و ضبط ۳۸ تن کره قاچاق و غیرمجاز شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مأموران این محموله قاچاق و غیرمجاز را از ۲ دستگاه کامیون در گمرگ شهرستان بیله‌سوار کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: سطح عرضه و مراکز خرید و فروش تحت نظارت مستقیم سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و نیروهای نظامی و انتظامی است و هرگونه فعالیت خارج از شبکه پیگیری و با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم برخورد خواهد شد.

نظر شما