شناسهٔ خبر: 54984075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ارمغانی: استراتژی دفاعی ما به طور صد در صد اجرا شد/ تمام بازیکنان در پیروزی مقابل سوریه سهیم بودند

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: گردش توپ بهتری مقابل سوریه داشتیم و این باعث شد، تمام بازیکنانی که وارد زمین شدند، بتوانند در این پیروزی سهیم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم سوریه در رقابت های پنجره سوم جام جهانی بیان کرد: تیم ما در بازی مقابل سوریه کاراکتر خوبی از خود نشان داد، چون پس از بازی با قزاقستان در شرایط سختی قرار گرفتیم و تیم تحت فشار بود. خداراشکر عکس العمل خوبی داشتیم، خیلی خوب دفاع کردیم و می‌توان گفت توانستیم به طور صددرصد استراتژی که برای دفاع داشتیم، پیاده کنیم. بازی خوبی انجام دادیم و در حمله هم موفق‌تر بودیم. همچنین گردش توپ بهتری داشتیم و این باعث شد تمام بازیکنانی که وارد زمین شدند، بتوانند در این پیروزی سهیم باشند.
ارمغانی اضافه کرد: ما ابتدای کار هستیم و خیلی باید تلاش کنیم تا مشکلاتی را که در حین تمرین و بازی می‌بینیم، حل کنیم. انشاالله در این راه قدم خواهیم گذاشت و وضعیت تیم روز به روز بهتر خواهد شد.


نوید رضایی‌فر: اشتباهات خودمان مقابل قزاقستان را پیدا کردیم/ برای حضور در کاپ آسیا ۲۰۲۱ اندونزی آماده می شویم

نوید رضایی‌فر بازیکن تیم ملی کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم سوریه در رقابت های پنجره سوم جام جهانی اظهار داشت: بازی خوبی مقابل تیم سوریه داشتیم. ما پس از باخت مقابل قزاقستان، اشتباهات خودمان را در حمله و دفاع پیدا کردیم. خدا را شکر توانستیم مقابل سوریه بهتر بازی کنیم.
وی افزود: حالا باید برای تورنمنت بعدی که مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۱ اندونزی است، آماده شویم. انشالله که بتوانیم آنجا هم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

سجاد پذیرفته: با همت کادر فنی و بازیکنان مقابل سوریه پیروز شدیم/ حضور بازیکنان بزرگ در تیم به ما کمک می‌کند

 سجاد پذیرفته بازیکن تیم ملی کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم سوریه در رقابت های پنجره سوم جام جهانی عنواد کرد: خدا را شکر توانستیم مقابل سوریه پیروز شویم سوریه تیم بسیار خوبی بود‌. توانستیم همان ابتدای بازی، سیستم دفاعی که در نظر کادر فنی بود را اجرا کنیم. خداروشکر با همت بازیکنان و کادر فنی این بازی را بردیم.
او ادامه داد: ما تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان بزرگی مانند حامد حدادی در این تیم هستند که به ما کمک می‌کنند. در حال حاضر باید برای حضور در کاپ آسیا آماده شویم.

انتهای پیام/

 



 

برچسب‌ها:

نظر شما