شناسهٔ خبر: 54983986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کردستان خبر داد:

دیدار مردمی رییس جمهور با مردم کردستان در سنندج و سقز

دلنیا گوهری‌نژاد

استاندار کردستان گفت: دو دیدار مردمی در شهرهای سقز و سنندج در سفر رییس جمهور پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

اسماعیل زارعی کوشا، روز پنجشنبه در ارتباط تلفنی با خبر رادیویی صدا و سیمای مرکز کردستان، اظهار کرد: زمینه‌سازی برای رشد اقتصادی را مهم‌ترین هدف‌گذاری در سفر رئیس جمهور و دولت و گفت: در این سفر به دنبال تمهید شرایطی برای رشد اقتصادی و توسعه مناسب حوزه‌های فرهنگی و زیرساختی هستیم.

وی عنوان کرد: کردستان در بسیاری از شاخص‌ها با دیگر استان‌ها و متوسط کشوری، فاصله دارد که در این سفر مصمم هستیم با اعتبارات جهشی رشد مناسب و مطلوب مورد انتظار مردم را فراهم کنیم.

 به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان،‌وی افزود: ارتقای سرمایه گذاری‌های زیرساختی در حوزه راه و راه آهن برای این سفر هدفگذاری شده تا پروژه‌های نیمه تمام باقیمانده از قبل به سرانجام برسد.

به گفته استاندار کردستان، در حوزه سدها و مدیریت آب هم چندین پروژه نیمه تمام در استان است که تلاش می شود در این سفر مصوباتی برای آن به تصویب برسد و در کنار این‌ها، در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و زیرساختی اعتبارات جهشی لازم برای استان اخذ خواهد شد.

زارعی کوشا اضافه کرد: بازدید از واحدهای اقتصادی و تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به کردستان است.

وی با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان به صورت هوایی و میدانی خواهد بود افزود: رییس جمهور از مشکلات و کمبودهای موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید می کند و این امر می تواند در رفع موانع راه‌گشا باشد.

دیدارهای عمومی رییس جمهور با مردم

استاندار کردستان گفت: دو دیدار مردمی در شهرهای سقز و سنندج در سفر رییس جمهور پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه صبح روز جمعه ۱۷ تیر ماه در فرودگاه سنندج از رئیس جمهور استقبال می شود، اظهار کرد: آیت الله رییسی در این سفر، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با مردم سقز و ۱۷ همان روز با مردم سنندج دیدار و گفت و گو می‌کند.

زارعی کوشا از مردم استان دعوت کرد تا در دیدار عمومی رییس جمهور حضور یابند و مطالبات و خواسته‌های خود را با آیت‌الله رییسی در میان بگذارند.

وی گفت: ۱۰ نفر از وزیران به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در شهرستان ها حضور می‌یابند و از طرح‌ها و واحدهای تولیدی این شهرستان‌ها بازدید می‌کنند.

استاندار کردستان گفت: از چندماه قبل و با برگزاری جلسات استانی مهمترین اولویت‌ها و طرح‌های اقتصادی استان احصا و در اختیار هیات دولت قرار گرفته است.

به گفته زارعی کوشا، دیدار با علما و روحانیون، برگزاری شورای اداری استان، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس جمهور در کردستان دارد.

پایان بخش سفر آیت‌الله رییسی به کردستان هم برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و ارائه گزارشی از نتایج این سفر خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما