شناسهٔ خبر: 54983822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(عکس) «آبی»؛ قایق ۵۰۰ میلیون پوندی مالک من‌سیتی

شیخ منصور قایق ۵۲۵ فوتی را قبل از شروع فصل تحویل خواهد گرفت، و نام آن را برای علاقه به قهرمانان لیگ برترش «آبی» گذاشته است.

صاحب‌خبر -

شیخ منصور، مالک من‌سیتی، ۵۰۰ میلیون پوند برای یک قایق تفریحی بسیار بزرگ هزینه کرده که فقط در استادیوم ۵۵۰۰۰ نفری باشگاه جا می‌شود.

(عکس) «آبی»؛ قایق ۵۰۰ میلیون پوندی مالک من‌سیتی

شیخ منصور قایق ۵۲۵ فوتی را قبل از شروع فصل تحویل خواهد گرفت، و نام آن را برای علاقه به قهرمانان لیگ برترش «آبی» گذاشته است. این قایق بادبانی که چهارمین قایق بزرگ جهان است، دارای ۴۰ کابین برای ۴۸ مهمان و چهار عرشه از جمله یک محوطه بزرگ در فضای باز است که به سکوی شنا و باشگاه متصل است. بالکن‌های اتاق ویژه این قایق توسط ترنس دیسدیل، طراح و صاحب سبک لندنی، طراحی شده است. همچنین دو سکوی فرود هلیکوپتر برای حمل و نقل مسافران به ساحل وجود دارد. این کشتی ۱۵۳۲۰ تنی با ۸۰ خدمه می‌تواند با سرعت ۲۱.۸ مایل در ساعت حرکت کند؛ و در تلاشی برای سازگاری با محیط زیست، موتور بخشی از این قایق دیزلی و بخشی از آن الکتریکی است. اما شیخ برای پر کردن مخزن دردسر خواهد داشت، زیرا مخزن پر از سوخت در حدود ۵۰۰ هزار پوند هزینه در پی دارد.

(عکس) «آبی»؛ قایق ۵۰۰ میلیون پوندی مالک من‌سیتی

یک منبع گفت: «آبی در صدر جدول قایق‌های تفریحی قرار دارد. شاید یکی دو مورد از آن بزرگتر باشند، اما در دریا‌های آزاد هیچ چیزی بهتر از آن نیست. این قایق بسیار مدرن است و بر طبق استاندارد‌های دقیق شیخ منصور ساخته شده است. هر چیزی که او خواسته فراهم شده است، و او آنقدر ثروت دارد تا مطمئن شود که همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌هایش پیش می‌رود. امیدواریم هروقت نیاز به پر کردن مخزن سوخت داشت بتواند از کارت تخفیف استفاده کند!»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما