شناسهٔ خبر: 54983762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح ملی مسکن در شهرهای جدید سهند و شهریار سرعت می‌گیرد

تبریز - ایرنا - سرپرست شرکت عمران سهند گفت: شرایط مناسب برای اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید سهند و شهریار فراهم شده است و این طرح سرعت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا اقبالی، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام اینکه بیش از ۱۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید سهند و شهریار ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۹۶ هزار نفر حائز شرایط اولیه بودند و تاکنون ۲۹ هزار نفر در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه هستند.

وی اظهار داشت: در ماه‌های گذشته، رکود در پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین برخی مشکلات در طی مراحل اداری و مالی باعث شده بود تعداد قابل توجهی از ثبت‌نام کنندگان از ادامه مراحل انصراف دهند که با رفع مشکلات و ایجاد فضای مناسب برای پیشبرد عمرانی پروژه‌ها و ایجاد برخی تسهیلات، متقاضیان انصراف خود را پس گرفتند.

سرپرست شرکت عمران سهند گفت: اعتماد مجدد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید سهند و شهریار نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت عمران سهند برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های متقاضیان است.

اقبالی، با بیان اینکه تاکنون ۱۳ هزار نفر برای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید سهند و شهریار افتتاح حساب کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد بیش از ۶ هزار نفر از متقاضیان بالای ۴۰ میلیون تومان در وضعیت تخصیص و افتتاح حساب، آورده داشته‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد با همراهی و هماهنگی تمام دستگاه‌های مرتبط و تلاش بیش از پیش همکاران شرکت عمران سهند، در آینده‌ای نزدیک واحدهای طرح نهضت ملی مسکن آماده‌ و تحویل متقاضیان شود.

شهر جدید سهند در ۲۵ کیلومتری جنوب تبریز واقع است.

شهرهای جدید سهند و شهریار کانون اصلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستند.

نظر شما