شناسهٔ خبر: 54983681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کار گروه ویژه مقابله با جرائم ربا در استان ایلام تشکیل می‌شود

دادستان ایلام از تشکیل کارگروه ویژه مبارزه با جرائم ربا در ایلام خبر داد و گفت: دستگاه قضا عرصه را بر رباخواران تنگ خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ عبدالوهاب بخشنده عصر امروز در بازدید خود از زندان مرکزی ایلام از تشکیل کارگروه ویژه مبارزه با جرائم ربا در ایلام خبر داد و گفت: دستگاه قضا عرصه را بر رباخواران تنگ خواهد کرد.

دادستان ایلام گفت: علاوه بر تشکیل این کارگروه با تشکیل با  بانک اطلاعاتی از رباخواران و تعیین قاضی ویژه امر مبارزه با این جرم هدف گذاری و مدیریت خواهد شد.

وی با بیان این که متضررین از رباخواران با شکایت خود زمینه برخورد با مفسدان را فراهم کنند خاطرنشان کرد: نباید در استان ایلام به عنوان دارالمومنین و دروازه عتبات عالیات شاهد مفاسد فرهنگی و اجتماعی باشیم.

بخشنده با اشاره به این که، دادستانی من باب مقابله با جرم و وظیفه مدعی العمومی و از باب حفظ مصالح و منافع جامعه مقابله با این پدیده مجرمانه را در دستور کار قرار داده است بیان کرد:‌ متاسفانه تعداد معدودی رباخوار در سطح شهرستان ایلام، مردم متدین و علمای شهرستان ایلام را آزرده خاطر کرده‌اند و متاسفانه دست دستگاه قضایی برای برخورد با آنان به علت عدم شکایت مردم برخوردی نکرده است.

 بخشنده ضمن درخواست مجدد از مردم برای معرفی و شکایت از رباخواران در سطح شهرستان بیان کرد: از همه مردمی که از این افراد متضرر شده‌اند درخواست می‌کنیم جهت تسهیل در امر برخورد با این افراد که در زمره جنگ کنندگان با خداوند هستند شکایات خود را تقدیم کنند. و دستگاه قضایی با تخفیف و رأفت اسلامی نسبت به شاکیان اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/180/ی

نظر شما