شناسهٔ خبر: 54983673 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حماس:

مقاومت فراگیر راه مقابله با اشغالگران است/مبارزه ادامه می یابد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مقاومت فراگیر و همه جانبه را راه مقابله با اشغالگران صهیونیست دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه مشروع خود برای آزادسازی سرزمین فلسطین ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

جنبش حماس در بیانیه امروز پنجشنبه خود به مناسبت هشتمین سالروز نبرد "العصف الماکول" در سال ۲۰۱۴ میلادی با رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد: نبرد ما با دشمن صهیونیستی با همه ابزارها و در هر وجب از سرزمین اشغالی ما ادامه دارد و مردم ما در همه مراحل مبارزه تا زمان گرفتن حقوق، آزادی و استقلال خود، پشت سر مقاومت متحد باقی خواهند ماند. 

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین، این بیانیه افزود: جنایات قتل، آواره کردن، محاصره و تبعیض نژادی دشمن علیه مردم ما و پروژه های شهرک سازی و یهودی سازی در کرانه باختری اشغالی، قدس و مسجد مبارک الاقصی جنایت علیه بشریت و لکه ننگی بر پیشانی همه کسانی است که سکوت کرده اند و این جنایات را محکوم نمی کنند.

جنبش حماس تاکید کرد: این جنایات نخواهند توانست به اشغالگران مشروعیتی ادعایی در سرزمین تاریخی و قدس و مسجد الاقصیِ ما بدهد و اراده مردم ما برای ادامه مبارزه مشروع در دفاع از خود و سرزمین و مقدسات خود در هم نخواهد شکست.

این بیانیه خاطرنشان کرد: پیروزی پیروزمندانه در نبرد العصف الماکول و مراحل بعدی پایداری و مقابله و بازدارندگی در برابر اشغالگران موید این است که مقاومت به فداکاری های اسیران آزاده و اسیران سرافراز زن وفادار است و  موضوع آزادسازی آنها از زندان های دشمن با هر هزینه ای در رأس اولویت های مقاومت باقی خواهد ماند.

جنبش حماس در این بیانیه همچنین از امت اسلامی و آزادگان جهان که در کنار حقوق ملت فلسطین و مبارزه آنها ایستاده اند، ستایش کرد و با خون شهیدان و جانفشانی اسیران و مجروحان فلسطینی پیمان دوباره بست و بر ادامه راه مقاومت و پایبندی به حقوق ملت فلسطین و دفاع از اصول ثابت آنها و مقدسات بویژه قدس و مسجد الاقصی تا رسیدن به آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت پناهندگان فلسطینی تاکید کرد.

نظر شما