شناسهٔ خبر: 54983406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر:

رسیدگی به مسائل کارآفرینان استان بوشهر یک ضرورت است

بوشهر - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: رسیدگی به مسائل کارآفرینان و تولیدکنندگان استان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی باستین روز پنجشنبه درادامه برنامه پنجشنبه های نظارتی و بازدید از هفت واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر افزود: همه متولیان بخش صنعت و بانک ها  با احساس مسئولیت تمام پای کار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشند و حل مشکلات و رفع موانع آنان را در اولویت قرار دهند.

وی اظهار کرد: با تمام توان در کنار تولید کننده‌ها و رفع کننده موانع تولید هستیم و اجازه نمی‌دهیم در این راستا اهمالی صورت گیرد.

باستین اعلام آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در طرح تولید الیاف مصنوعی  پالایش پارس لیان و پلی استر آریان را فرصتی برای سرعت بخشی در تکمیل و شروع این طرح عنوان کرد.

رسیدگی به مسائل کارآفرینان استان بوشهر یک ضرورت است

وی تاکید کرد: طرح پنجشنبه‌های نظارتی با هدف هزینه کرد صحیح تسهیلات تکلیفی و کمک به حل مشکلات سرمایه‌گذاران در این استان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در این پنجشنبه نظارتی از واحد در دست ساخت کاغذ دیواری لیان پارس، ستاره آفتاب ورزش تنگستان، راد جهان پویان، تولید قند و نبات، فناوران ایرا صنعت نوین دراک، پالایش پارس لیان و پلی استر آریان بازدید کرد.

وی در خصوص واحد در دست ساخت نگین لیان پارس تولید کننده کاغذ دیواری گفت: این واحد تولیدی  با تامین منابع و پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر را فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: واحد تولیدی ساخت کاغذ دیواری لیان پارس ظرفیت آمادگی تولید بیش از ۲ هزار رول کاغذ دیواری دارد و تلاش می شود تسهیلات درخواستی این واحد پرداخت شود.

وی همچنین در خصوص واحد تولید لوازم خانگی راد جهان پویان و کارخانه تولید قند و نبات لیان گفت: تلاش می شود مشکلات این سرمایه گذاران در خصوص تامین تسهیلات سرمایه در گردش در کارگروه رفع موانع تولید اقدام می شود.

باستین در بازدید از ۲ واحد  تولید کننده بالابر درب های کرکره ای و شرکت جی لیان جی و طرح های توسعه و الحاقی اظهار کرد: برای تامین نقدینگی و زمین مورد نیاز این واحدهای تولید همکاری می‌شود.

وی یادآور شد: این واحدهای صنعتی که زمینه اشتغال بیش از یک هزار فرصت شغلی را فراهم می کنند به ۱۷هزار ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه نیاز دارند.
 

نظر شما