شناسهٔ خبر: 54983128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک خرید مهم در انتظار سپاهانی‌ها

بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته آلومینیوم در یک قدمی پیوستن به سپاهان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان پس از اینکه ژوزه مورایس را به‌عنوان یک سرمربی بزرگ و شناخته شده انتخاب کرد، در نقل و انتقالات تابستانی نیز تاکنون عملکرد معقولانه‌ای داشته و توانسته نقاط ضعف و مشکلاتی که در برخی خطوط داشت را با جذب محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور برطرف کند، اما حالا آنها سراغ یک گزینه کمتر شناخته شده در فوتبال ایران و البته ستاره سه فصل اخیر آلومینیوم اراک رفته‌اند.

محمد علی‌نژاد که در سالیان اخیر نمایش موثری در ترکیب آلومینیوم اراک داشته و جزو بهترین‌های این تیم در فصل اخیر که توانستند به فینال جام حذفی برسند، بوده حالا در آستانه عقد قرارداد با سپاهان قرار دارد و جدایی او از جمع شاگردان سید مهدی رحمتی قطعی شده است.

این بازیکن سرعتی و تکنیکی که مدنظر استقلال و تراکتور هم قرار داشت و این باشگاه‌ها به طور جدی خواهان وی شده بودند، پس از مخالفت با انتقال‌اش به جمع آبی‌پوشان پایتخت، در تمرینات آلومینیوم حضور یافت ولی پس از چند روز تصمیم به جدایی گرفت تا حالا در آستانه پیوستن به سپاهان قرار بگیرد.

علی‌نژاد که سال گذشته چهار پاس گل در لیگ برتر و یک پاس گل در جام حذفی داد و در پیروزی و صعود تاریخی آلومینیوم مقابل پرسپولیس یک گل زیبا به ثمر رساند و روی دو گل دیگر تیمش نقش داشت، پس از  جلب رضایت رحمتی و مدیران باشگاه آلومینیوم با پرداخت بخش چشمگیری از قرارداد آینده‌اش، تصمیم گرفته سپاهان را انتخاب کند.

این بازیکن که در آخرین بازی فصل اخیر آلومینیوم مقابل سپاهان تک‌گل تیمش را پایه‌گذاری کرد، حالا در آستانه پیوستن به جمع شاگردان مورایس قرار دارد و احتمالا سومین خرید طلایی پوشان اصفهان لقب بگیرد.

نظر شما