شناسهٔ خبر: 54983108 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

سدان جذاب لکسوس ES 2023 فیس لیفت با ویژگی‌های جدید معرفی شد

motor1

صاحب‌خبر -

لکسوس ES 2023 فیس لیفت معرفی شد. این سدان جذاب لکسوس اکنون از کابینی ارتقا پیدا کرده و تکنولوژی‌های بیشتر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

لکسوس از فیس لیفت ES 2023 پرده برداشت. این سدان جذاب ژاپنی اکنون از تکنولوژی‌های بیشتر و کابینی مدرن‌تر بهره می‌برد. طراحان سیستم مولتی مدیای این خودرو را ارتقا دادند و به همین دلیل اکنون از پاسخگویی سریع‌تری برخوردار شده است. ضمن این که این سیستم عملکردهای بیشتری را نیز به همراه دارد.

مشخصات لکسوس ES 2023 فیس لیفت

لکسوس ES 2023 لکسوس ES 2023

لکسوس ES 2023 فیس لیفت اکنون به ناوبری بر پایه فضای ابری مجهز شده که می‌تواند فرمان‌های صوتی را بهتر انجام دهد و از اپل کار پلی بی‌سیم نیز پشتیبانی کند. البته این خودرو از اندروید اتو بی‌سیم بهره نمی‌برد و کاربران گوشی‌های اندروید باید با سیم به سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو متصل شوند.

لکسوس ES 2023 لکسوس ES 2023

کاربران به واسطه ناوبری بر پایه فضای ابری به اطلاعات زنده از ترافیک جاده‌ای دسترسی خواهند شد. همچنین این سیستم قیمت سوخت و فضاهای پارکینگ را نیز نشان خواهد داد. دستیار «Hey Lexus» نیز ارتقا پیدا کرده و اکنون به مجموعه‌ای از فرمان‌های صوتی نظیر «سردم است» نیز پاسخ خواهد داد.

لکسوس ES 2023 لکسوس ES 2023

ماژول ارتباط داده‌های این سدان ژاپنی ارتقا پیدا کرده و اکنون از قابلیت اتصال به اینترنت بهره می‌برد. به کمک این قابلیت، لکسوس ES 2023 فیس لیفت به سرویس تشخیص از راه دور و برنامه گوشی هوشمند لکسوس لینک نیز مجهز خواهد شد. از سایر ویژگی‌های این سیستم می‌توان به اعمال تنظیمات شخصی برای سیستم تهویه، روشن کردن چراغ‌های هشدار و باز و بسته کردن درها از راه دور اشاره کرد.

لکسوس ES 2023 لکسوس ES 2023

طراحان برای این سدان ژاپنی، کنسول مرکزی ارتقا پیدا کرده‌ای را نیز در نظر گرفتند که اکنون روی آن به جای یک صفحه لمسی، دو نگه‌دارنده فنجان به چشم می‌خورد. شارژ بی‌سیم نیز خارج از جعبه کنسول قرار گرفته است. آپشن رنگ کابین شنی آمونیت جدید یکی دیگر از ویژگی‌های کابین این خودرو محسوب می‌شود.

لکسوس ES 2023 لکسوس ES 2023

مشتریان اروپایی اکنون می‌توانند این خودرو را در تریم جدید ES F اسپرت دیزاین نیز سفارش دهند که به نشان‌های F اسپرت دیزاین در کنار گلگیرها، چهار آپشن کابین، 10 رنگ بدنه و رینگ‌های 19 اینچی مجهز شده است. این خودرو از ماه آگوست 2022 به تولید خواهد رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما