شناسهٔ خبر: 54983070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری گیلان:

احقاق حق و اجرای عدالت از تکالیف قوه قضائیه است

حجت الاسلام خلیلی یکی از تکالیف قوه قضائیه را احقاق حق و اجرای عدالت اعلام کرد و گفت: رسیدگی به پرونده ها در دستگاه قضایی نیز ایجاد توازن و حق معنا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت الاسلام «حمزه خلیلی » عصر امروز( پنج‌شنبه، ۱۶ تیر ) در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری انزلی گفت: با عدالت دادن حق به ذی حق و قرار دادن هر چیز در جای خود است که می توان آنرا ایجاد توازن در امور معنا کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان گیلان اظهار داشت: زمانی می توانیم ادعا کنیم از رفتاری عادلانه برخورداریم که زیبایی را در تمام حوزه ها شاهد باشیم.

 

وی یکی از تکالیف قوه قضائیه را احقاق حق و اجرای عدالت اعلام کرد و افزود: رسیدگی به پرونده ها در دستگاه قضایی نیز ایجاد توازن و حق معنا می شود.

 

حجت الاسلام‌خیلی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم از وظایف دستگاه قضایی است گفت: دادگستری به عنوان مدعی حقوق مردم باید حقوق مردم در تمام زمینه‌ها را استیفا  کند.


احمد دنیامالی، نماینده مردم انزلی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از وفاق و اتحاد ایجاد شده در بین مسئولان شهرستان از تاثیر نامطلوب منطقه آزاد انزلی بر بنگاههای اقتصادی شهرستان انتقاد کرد.


در این نشست یک دهیار به نمایندگی از سایر دهیاران شهرستان، یکی از اعضای شورای اسلامی روستای گلشن و شهردار انزلی به بیان‌مشکلات حوزه روستایی و شهری پرداختند. 

پایان پیام/707

نظر شما