شناسهٔ خبر: 54983042 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد:

جزئیات صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست قاتل ۲ محیط بان

پس از گذشت چهل روز از شهادت محیط‌بانان در شهرستان بوانات، رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد: قرار مجرمیت و کیفرخواست قاتل، در دادسرای این شهرستان صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید کاظم موسوی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: با پیگیری های دبیرخانه مدیریت پرونده های مهم استان تحقیقات پرونده قتل محیط‌بان و همیار محیط زیست در دادسرای شهرستان بوانات به اتمام رسید و قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست متهم پرونده  با اتهامات قتل عمدی دو نفر ، حمل سلاح شکاری غیر مجاز، شکار غیر مجاز و همچنین ایراد جرح عمدی یک نفر دیگر از همیاران محیط زیست صادر شد.

رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: ادامه روند رسیدگی و صدور رأی نهایی این پرونده در دادگاه کیفری یک استان فارس انجام خواهد شد. 

مدیر ارشد قضایی استان فارس ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص گردید متهم ۳۲ ساله پرونده جهت شکار غیر مجاز به منطقه زیست بومی در بوانات مراجعه کرده است که پس از ممانعت محیط بانان و در ادامه درگیری مسلحانه باعث شهادت یک محیط بان و یک همیار محیط زیست شد.

۶ خرداد ماه طی درگیری ایجاد شده در منطقه دره باغ شهرستان بوانات یک محیط بان و یک همیار محیط زیست در درگیری با شکارچی غیر مجاز به شهادت رسیدند و یک محیط بان نیز زخمی شد.

شهرستان بوانات در شمال شرقی استان فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شهر شیراز قرار دارد.

نظر شما