شناسهٔ خبر: 54982985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باقری بین تیم‌های کرمانی جابجا شد؛

شکار جدید مس رفسنجان از گل‌گهر(عکس)

هافبک سابق استقلال و گل‌گهر با عقد قراردادی رسما به مس رفسنجان پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مس رفسنجان که عملکرد خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و خریدهای مناسبی برای رفع مشکلات فصل گذشته‌اش انجام داده، از یک خرید مهم دیگر رونمایی کرد و دومین بازیکن را از گل‌گهر سیرجان به خدمت گرفت.

فرشید باقری که طی یک فصل و نیم اخیر در گل‌گهر سیرجان عضویت داشت و نمایش خوبی در خط میانی این تیم ارائه کرده بود، پس از اتمام قراردادش با این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت و با وجود شرایطی که برای تمدیدش وجود داشت، از جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی رفت تا یک تیم دیگر را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

این بازیکن که پنج فصل تجربه حضور در استقلال را دارد و پیش از آن هم در صبای قم عضویت داشت، با نظر محمد ربیعی و پس از توافق با مدیران باشگاه مس رفسنجان به این تیم پیوست و هفتمین خرید آنها لقب گرفت.

باشگاه مس رفسنجان که پیش از این حامد لک، ایمان سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده، مرتضی منصوری، لوسیانو پریرا و محمدمهدی محبی را به خدمت گرفته بود، امروز هم با فرشید باقری به‌عنوان یک بازیکن جدید دیگر قرارداد بست و به طور رسمی او را معرفی کرد.

فرشید باقری که در فصل اخیر لیگ برتر نیز دو گل برای گل‌گهر به ثمر رسانده بود، دومین بازیکن پس از ایمان سلیمی است که از جمع سیرجانی‌ها جدا شده و مس رفسنجان را برای فصل جدید انتخاب می‌کند تا به نوعی مسی‌ها دو شکار از تیم هم‌استانی خود کرده باشند.

مس رفسنجان با جذب فرشید باقری، ششمین خرید لیگ برتری خود را انتخاب داد و می‌تواند یک بازیکن دیگر در نقل و انتقالات تابستانی از لیگ برتری‌ها به خدمت بگیرد.

نظر شما