شناسهٔ خبر: 54982770 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نکات طلایی بهترین dns بازی دراینترنت پرسرعت که باید بدانید

اگر شما هم جزو گیمران حرفه‌ای باشید و یا با بازی‌هایی که در دنیای مجازی انجام می‌شوند آشنایی داشته باشید، حتما تا کنون نام dns را شنیده‌اید.

صاحب‌خبر -

اگر شما هم جزو گیمران حرفه‌ای باشید و یا با بازی‌هایی که در دنیای مجازی انجام می‌شوند آشنایی داشته باشید، حتما تا کنون نام  dns را شنیده‌اید. زمانی که شما از dns  استفاده می‌کنید، سرعت ورود به صفحات گوناگون را بالا می‌برید و در نهایت دسترسی آسانی را برای رسیدن به بازی مورد نظر خود به وجود می‌آورید. حال بسیاری از افراد به دنبال بهترین dns بازی هستند اما نمی‌دانند که باید چنین سرورهایی را از کجا بیابند. ما در ادامه‌ی این مطلب  شما را با نحوه‌ی عملکرد دی ان اس و یافتن بهترین سرورهای این چنینی راهنمایی خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 dns چیست و چگونه کار می‌کند؟

ساز و کاری که dns دارد، کمی مشابه عملکرد وی پی ان است. یعنی شما پیش از این که چیزی را آپلود کنید و یا اطلاعاتی را از فضای مجازی استخراج نمایید، ابتدا به سرورهایی نیازمند هستید که فرآیند جستجو در اینترنت را به بهترین شکل انجام دهید. این سرورها هم همان دی ان اس‌ها هستند که امروزه انواع گوناگونی دارند. نحوه‌ی عملکرد این سرورها همانند عملکردی است که دفترچه‌های تلفن شما دارند. بدون شک اگر بخواهید شماره‌ی فردی را پیدا کنید، می‌توانید به این دفترچه رجوع کنید و در کوتاهترین زمان ممکن به آن شماره دست پیدا کنید. دی ان اس هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهد با این تفاوت که حیطه‌ی کاری دی ان اس در فضای مجازی است. در این فضا آدرس‌های آی پی سایت‌های مختلف ذخیره می‌شوند و این ذخیره سازی توسط دی ان اس صورت می‌گیرد. حال اگر شما بخواهید به صورت مجدد وارد یک صفحه، یک سایت و یا یک آدرس بشوید، دیگر نیاز نیست که مجددا این آدرس را وارد نمایید چرا که همان سرور dns شما را راهنمایی می‌کند و به آدرس مورد نظرتان می‌برد.

ویژگی‌های بهترین dns

  • سرعت بسیار بالا
  • پشتیبانی همه ساعته به صورت رایگان
  • تسریع فرآیند جستجوی شما در وب سایت‌های مختلف
  • تنوع بالا در انتخاب
  • ۱۰۰ درصد اپ تایم

بهترین dns برای اندروید

یافتن بهترین dns بازی چندان کار آسانی نیست. حال اگر شما بخواهید در سیستم‌های عامل اندروید این دی ان اس‌ها را به کار بگیرید، باید با بهترن سرویس‌های dns اندروید هم آشنا باشید.

نکات طلایی بهترین dns بازی دراینترنت پرسرعت که باید بدانید

امروزه برای این نوع از سیستم‌های عامل انواع گوناگونی از dns‌ها ارائه شده‌اند اما آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که کدام dns می‌تواند به خوبی با اینترنت پرسرعت که تک نت به شما ارائه می‌کند، هماهنگ باشد. بدون شک زمانی که شما با این نوع از اینترنت‌ها از دی ان اس استفاده کنید، دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود چرا که سریع دانلود می‌کنید، سریع آپلود می‌کنید، سریع یک صفحه را می‌یابید و فرآیندهای جستجو در فضای مجازی را هم بهبود می‌بخشید. از جمله‌ی بهترین dns بازی برای سیستم‌های عامل اندروید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوگل پابلیک دی ان اس
  •  quad 9
  •   گوگل دی ان اس سرور

بهترین dns برای کاهش پینگ

در حال حاضر برای این که شما بتوانید پینگ ورود به سایت‌های مختلف را کاهش دهید و حتی در بازی‌های آنلاین خود هم به بهترین شکل ممکن عمل کنید، لازم است که از سرویس‌های دی ان اسی که برای کاهش پینگ طراحی شده‌اند، استفاده نمایید. یکی از بهترین dns‌هایی که با استفاده از اینترنت وایرلس می‌تواند به بهترین شکل ممکن پینگ را کاهش دهد، سرویس cloudflor است که خود به دو سرور مجزا به نام‌های سرور اولیه ۱.۱.۱.۱ و سرور ثانویه ۱.۰.۰.۱ تقسیم می‌شود. زمانی که شما این نوع از dns را بر روی سیستم عامل گوشی، کامپیوتر و آی مک خود پیاده کنید، می‌توانید پینگ بازی‌های خود را به حداقل برسانید. این دی ان اس هم یکی دیگر از این سرویس‌های منحصر به فرد است که این دی ان اس هم دارای دو سرور مجزا به نام‌های ۲۰۷.۶۷.۲۲۲.۲۲۲ و سرور ۲۰۸.۶۷.۲۲۲.۲۲۲ می‌باشد. این دی ان اس قابلیت مسدود کردن سایت‌های فیشینگ به صورت پیش فرض را دارا است و به صورت رایگان هم در دسترس هر فردی قرار می‌گیرد.

بهترین dns مخصوص گیم

به طور کلی دی ان اس‌هایی که نام آن‌ها در مطالب فوق ذکر شد جزو دی ان اس‌هایی هستند که می‌توانند به خوبی پینگ یک بازی را کاهش دهند و عملکرد شما در بازی را بهبود ببخشند اما گاهی اوقات افراد در همان ابتدا به سراغ دی ان اس‌هایی می‌روند که این سرورها بتوانند ارتباطی مستقیم را با بازی‌ها و گیم‌های آنلاین داشته باشند. پس ما هم وظیفه‌ی خود می‌دانیم که چنین dns‌هایی را برای شما معرفی کنیم. بهترین  dns بازی سرویس‌هایی است که در ادامه نام آن‌ها آمده است:

  •  dns changer
  • دی ان اس ۲۰۸.۶۷.۲۲۰.۲۲۰
  • دی ان اس norton connectsafe
  • دی ان اس comodo secure dns

سرویس‌های ذکر شده دقیقاً همان طور که یک کاربر به آن نیاز دارد طراحی شده‌اند و قدرت پشتیبانی عالی دارند. این سرویس‌ها نه تنها از قابلیت‌های امنیتی برخوردار شده‌اند بلکه می‌توانند بدافزارها و جاسوس‌ها را شناسایی کرده و با آن‌ها مقابله کنند. پس اگر به دنبال بهترین dns بازی هستید و نمی‌دانید که کدام ویژگی‌های دی ان اس را باید مد نظر داشته باشید، این را بدانید که دی ان اس منتخب شما باید سایت‌های فیشینگ را مسدود سازد، باید دامنه‌های پارک شده را به بهترین شکل ممکن اداره کند، باید کاملا رایگان باشد و از همه مهم‌تر این که چنینی سرویسی باید خطر هک شدن یک سیستم را هم تا حد زیادی پایین بیاورد. پس اگر دی ان اسی را با این ویژگی‌ها پیدا کردید، سریع آن را بر روی سیستم عامل خود نصب نمایید و از قابلیت‌های آن در بهبود بازی‌ها بهره بگیرید.

 ارتباط dns با سرعت اینترنت چیست؟

سرعت اینترنت رابطه‌ی مستقیمی با نحوه‌ی عملکرد بهترین dns بازی دارد. زمانی که شما سرعت اینترنت خود را بهبود بدهید، ممکن است پینگ‌های بازی کاهش پیدا کند و در نتیجه دی ان اس بهتر عمل نماید. علاوه بر این، اینترنت پرسرعت نه تنها آدرس‌های آی پی را سریعا ذخیره می‌کند بلکه قابلیت این را دارد که عملکرد دی ان اس در رابطه با هکرها و سایت‌های فیشینگ را هم از این رو به آن رو کند و آن را بهبود دهد. از این رو اگر حس می‌کنید که شما هم به اینترنت وایرلس نیازمند هستید، می‌توانید همین حالا راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما در تک نت دریافت کنید.

 مزایای استفاده از dns

حال که به صورت کامل با سرویس‌های دی ان اس آشنا شدید و متوجه شدید که این سرویس‌ها چه کاری را انجام می‌دهند، خوب است نگاهی هم به مزایای dns  بیندازید. این مزایا عبارتند از:

تسهیل استفاده از اینترنت

اولین و مهم‌ترین مزیت این سرویس‌ها این است که می‌توانند به راحتی استفاده‌ی کاربر از فضای مجازی را تسهیل ببخشند. حال اگر شما از این فضا در بهترین حالت استفاده کنید، می‌توانید یک گیمر موفق باشید.

افزایش طول عمر سخت افزار

 یکی دیگر از این مزایا این است که سرویس‌های dns باعث می‌شوند که عمر سخت افزارهای شما بالا برود. شاید این امر برایتان کمی عجیب به نظر بیاید اما زمانی که سیستم کامپیوتری پویایی داشته باشید و یا به روز رسانی این سیستم‌ها خود به خود انجام شوند، متوجه اهمیت وجود dns خواهید شد.

افزایش امنیت اینترنت

 همه‌ی ما هنگام استفاده از فضای مجازی ممکن است نگران باشیم. نگران این که هکرها اطلاعات ما را به سرقت ببرند و یا صفحات مجازی گوناگون ما توسط افراد متفرقه بسته شود. حال آن که اگر شما دی ان اس را مورد استفاده قرار دهید، می‌توانید ایمنی سخت افزار خود را تا حد زیادی بالا ببرید و در نهایت امنیت اطلاعات خود را نیز تامین کنید.

حرف آخر

ما در این مطالب در مورد بهترین dns بازی با شما صحبت کردیم. دی ان اس سرویسی است که دستیابی شما به اینترنت را ساده‌تر می‌کند. بدین صورت که آدرس‌های آی پی صفحات گوناگون را ذخیره نموده و سپس در صورت لزوم با یک جستجوی ساده این آدرس را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر به دنبال این هستید که یک گیمر خوب شوید و یا سریع همان بازی مد نظر خود را در این فضا پیدا کنید، خوب است که ابتدا با بهترین دی ان اس‌های بازی آشنا باشید. همان سرویس‌هایی که ما چندین و چندین باز در این مطالب در مورد آن‌ها صحبت کردیم و ویژگی‌های گوناگون بهترین دی ان اس را نیز برای شما تشریح نمودیم.

 

نظر شما