شناسهٔ خبر: 54982636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بی اطلاعی سخنگوی کمیته فنی از نشست پرحرف و حدیث فوتبالی

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اشاره به عدم حضور خود در نشست اعضای این کمیته گفت: متاسفانه به دلیل آنکه دیر به من خبر دادند برای بازگشت به تهران دچار مشکل شدم و نتوانستم به موقع برسم.

صاحب‌خبر -

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به مطالب منتشر شده در برخی از رسانه ها با محتوای بازگشت کارلوس کی‌روش تاکید کرد: در خبرها هم دیدم اسم من را به عنوان یکی از اعضای این نشست مطرح کرده اند در حالیکه من در تهران نبودم و زمانی مطلع شدم که به دلیل نبود پرواز، نتوانستم به موقع خودم را به تهران برسانم.

وی ادامه داد: واقعیت این است چون در این نشست حاضر نبودم نمی دانم بر سر چه مسایلی صحبت شده چون در این مدت هم با سایر دوستان صحبتی نداشتم، اطلاعی هم ندارم که بخواهم آن را در اختیار رسانه ها قرار دهم. 

قاسم‌پور در پاسخ به این سئوال که با توجه به عدم حضورش در تهران چرا اسم او به عنوان یکی از اعضای حاضر در این نشست مطرح شده، تاکید کرد: به نظرم این فقط یک گمانه زنی بوده، یک نفر شنیده که اعضا هستند و اسم را هم نوشته است. البته من تمایل داشتم به این نشست برسم اما به دلیل پرواز حجاج و نبود بلیت، نرسیدم. 

نظر شما