شناسهٔ خبر: 54981693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار نقدی در تالار مرکزی رشت:

ضوابط سختگیرانه و استانداردهای بی مورد سد راه تولید است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاطرات شهدا جلوه ای از سبک مدیریتی اسلامی است و اگر این روحیات در وجود ما زنده شود تمام مشکلات حل می شود گفت: اگر هر کدام از جلوه های شهید انصاری و سایر شهدا را الگو قرار دهیم برای رسیدن به اوج کمال کافی است و یکی از بهترین این جلوه ها مردمی بودن و ارزش قائل بودن برای عموم مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار محمدرضا نقدی امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی و نکوداشت یاد ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه شهدا الگو تمام و کمال برای طالبان مسیر کمال هستند گفت: انسان های والا و مثال زدنی زیادی در جامعه داریم که در اوج انسانیت و بالاترین مدارج قرار دارند و گاها قدردان آنها نیستیم در حالیکه نمونه آنها در جوامع دیگر وجود ندارد.

 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به صفات شهیدان انصاری و نورانی خاطرنشان کرد: شهیدان انصاری و نورانی در اوج شجاعت و تواضع، دانش و آگاهی اجتماعی و سیاسی و اطاعت محض از رهبری داشتند و وجود چنین صفاتی در یک شخص که در ظاهر متضاد هستند کار هر مکتبی نیست.
 
وی افزود: شهید انصاری در موضوع انقلاب فرهنگی که گروهک ها دانشگاه ها را مسلح کرده بودند، در خط مقدم و میدان حضور داشت اما با تمام صلابت خود، هنگامی که با یتیم یا محروم مواجه می شد، رنگ از رخسار وی می رفت که آیا تکلیف دینی خود را در برابر آنها انجام داده است یا خیر.
 
خاطرات شهدا جلوه ای از سبک مدیریتی اسلامی است
 
سردار نقدی با بیان اینکه خاطرات شهدا جلوه ای از سبک مدیریتی اسلامی است و اگر این روحیات در وجود ما زنده شود تمام مشکلات حل می شود گفت: اگر هر کدام از جلوه های شهید انصاری و سایر شهدا را الگو قرار دهیم برای رسیدن به اوج کمال کافی است و یکی از بهترین این جلوه ها مردمی بودن و ارزش قائل بودن برای عموم مردم است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدل حکومت اسلامی به گونه ای است که همه مردم در اداره کشور سهیم هستند تصریح کرد: مدیری را انتخاب می کنند که تمام امور جامعه را سامان دهد و ظرفیت های ملی را به کار گیرد نه آنکه تنها مردم و سایرین را امر و نهی کند.
 
ماجرای حضور مردم در برابر کمونیست ها در خیابان تختی رشت
 
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) استاد بی نظیر استفاده از ایمان مردم برای تولید عمل صالح بود بیان کرد: روزی که کمونیست ها در خیابان تختی رشت تجمع کردند، شهید انصاری در رادیو خطاب به مردم اعلام کرد که به صحنه بیایند و از انقلاب دفاع کنند و عصر آن روز ۱۵ برابر جمعیت کمونیست ها، مردم با سلاح هایی که در دست داشتند به خیابان آمدند و کسی جرات اعتراض نداشت.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بساط گروه های تروریستی و منافقین با حضور مردم یک ساله جمع شد که چنین اتفاقی بی نظیر است افزود: مادرانی در آن زمان فرزندان خود را به اطلاعات معرفی می کنند که به اعتقاد من سختی این کار از سختی مادر شهید بودن نیز بیشتر است.
 
پیشرفت انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه حاصل شد
 
وی با اشاره به اینکه کشور در اوج فلاکت، فقر و بدبختی با انقلاب در عرصه های مختلف و به گواه آمارها به اوج رسید خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها با حضور مردم در صحنه حاصل شد.
 
سردار نقدی با بیان اینکه راه حل مشکلات امروز درس گرفتن از محضر شهدا است ادامه داد: انقلاب ما بشریت را از حلقوم آمریکا بیرون کشید و نجات داد و تنها کشوری که جرات ایستادگی در برابر آنها را داشت و برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم به آنها ضربه زد جمهوری اسلامی بود.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از مقایسه گرانی ها با انقلاب گفت: تحریم ها و دشمنی ها و توطئه ها در کنار سوءمدیریت ها عامل گرانی است که باید برطرف شود و راه حل آن نیز عمل به سخنان رهبری یعنی تبدیل ایمان مردم به عمل صالح است.
 
همه برای تولید حرکت کنید و تنها منتظر استخدام دولتی نباشید
 
وی ارتقای تولید را تنها راهکار نجات اقتصاد دانست و عنوان کرد: گیلان با برخورداری از زمین، آب و هوای خوب نباید بیکار داشته باشد به شرط آنکه همه برای تولید حرکت کنند و تنها منتظر استخدام دولتی نباشند و مسئولین نیز بدانند راه علاج مشکلات تولید است.
 
پرورش انواع دام از راهکارهای مهم در احیای اقتصاد گیلان
 
سردار نقدی پرورش انواع دام توسط مردم گیلان را به عنوان راهکاری برای احیای اقتصاد استان برشمرد و گفت: ضوابط سختگیرانه و استانداردهای بی مورد و بی جهت سد راه تولید است.
 
وی با بیان اینکه ۳ میلیارد دلار دارو و تجهیزات پزشکی وارد می‌کنیم که اگر جوانان و دانشگاه های ما به میدان بیایند نصف این مبلغ کاهش می یابد افزود: دانشجویان پایان نامه های خود را در جهت حل مشکلات و کاهش واردات قرار دهند.
 
انتهای پیام

نظر شما