شناسهٔ خبر: 54981637 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

جزییات بازداشت شرور مواد فروش محله نظام آباد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از اوباش محله نظام آباد تهران که علاوه بر شرارت به فروش و توزیع گسترده مواد مخدر در منطقه می پرداخت، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ ضرغام آذین  با تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از اراذل و اوباش مواد فروش در منطقه نظام آباد تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهم که از اراذل و اوباش سطح یک شرق تهران است، محل زندگی خود را تبدیل به محل تردد و تجمع اراذل و اوباش و معتادان کرده که این امر باعث سلب آسایش برای ساکنین و اخلال در نظم عمومی و نارضایتی برای همسایگان شده است. 

آذین ادامه داد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در منطقه نظام آباد شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم انجام شد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارایه گزارش به مرجع قضایی مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند و بلافاصله در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه در جستجوی خانگی، چهار کیلو انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما