شناسهٔ خبر: 54981389 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هاشم صفی‌الدین: همه اهداف دشمنان علیه مقاومت شکست خورده است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تاکید کرد که همه اهداف دشمنان علیه مقاومت شکست خورد و کسانی که به دنبال تضعیف یا نابودی مقاومت بودند ناامید شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد، آنچه که طی چند روز قبل در لبنان در پرونده مقابله با دشمن صهیونیستی جهت دفاع از حقوق و ثروت‌های دریایی کشورمان، اداره امور لبنان، کمبود آرد و نان و دارو و سایر مشکلات شاهد آن بودیم نشان می‌دهد همه چیزهایی که ما از سال‌های گذشته درباره آن صحبت می‌کردیم کاملا درست بود و هرکسی که این پرونده‌ها را به دقت بررسی کرده باشد متوجه می‌شود برخی سیاستمداران در لبنان وجود دارند که با مردم صادق نیستند و به آنها خیانت می‌کنند.

وی افزود، آیا کسانی که با وابستگی و حماقت خود پشت وعده‌های آمریکا ایستاده‌اند کسانی هستند که می‌توانند از ثروت‌های لبنان محافظت کنند و آیا می‌توان آینده کشور را به دست آنها سپرد و آیا این افراد می‌توانند به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کنند؟

سید هاشم صفی الدین افزود، ریشه کن کردن فساد و حل بحران برق و آب و سوخت و سایر بحران‌ها امکان پذیر است اما کسی که می‌خواهد این مشکلات را حل کند باید یک مرد واقعی باشد و مسئولیت‌های خود را بپذیرد و رو به جلو حرکت کند و با مشکلات مواجه شود نه اینکه به بهانه‌های مختلف از مسئولیت خود شانه خالی و فرار کند.

این مقام حزب الله تصریح کرد، مشکل ما این است که یک طبقه یا گروهی در لبنان وجود دارند که گزینه‌هایشان همیشه محدود است؛ زیرا آنها از آمریکایی‌ها و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می‌ترسند. این افراد می‌ترسند و یا نمی‌دانند که باید چگونه رفتار کنند و گوش و ذهن خود را به سفارت آمریکا سپرده‌اند. آمریکا در موارد متعدد افراد مذکور را تهدید می‌کند یا به آنها وعده می‌دهد. اما ما می‌دانیم که نمی‌توان کشور را با این موضع‌گیری‌ها ساخت بلکه ساختن کشور نیاز به شجاعت و فداکاری دارد.

وی گفت، در این مرحله باید ببینیم که چه کسانی گزینه و راه حل‌هایی برای بحران‌های کشور دارند و چه کسانی می‌ترسند یا مانع تراشی می‌کنند. چه کسانی به عقب برمی‌گردند و چه کسانی رو به جلو حرکت می‌کنند. در آن زمان می‌فهمیم که چه کسی واقعا می‌تواند کشور را بسازد و چه کسی آن را به نفع آمریکا ویران می‌کند و می‌خواهد لبنان کشوری ضعیف باشد تا بیگانگان بتوانند به اهداف خود در آن دست یابند و طمع‌ورزی‌های دشمن صهیونیستی در غارت ثروت نفتی و گازی لبنان محقق گردد.

هاشم صفی الدین در پایان گفت، آنچه که ما به مردم ارائه می‌دهیم حقایقی محسوس و ملموس و صدای حقیقت لبنان و منطقه برای مقابله با ظلم و باطل و شکست دشمنان است. کسانی که طی همه این سالها روی شکست مقاومت و سرنگون کردن آن شرط بندی کرده بودند ناامید شدند و ناتوان هستند. هر اندازه که دشمنان، مقاومت را هدف قرار می‌دهند مقاومت همچون کوهی استوار باقی می‌ماند و توهم و رویاهای دشمنان نابود می‌گردد.

انتهای پیام/

نظر شما